Przejdź do głównej zawartości

Kto zaśpiewał lepiej? - Loving U

Hejo!
Dzisiaj kolejny post z tej serii. Przybliżymy sobie na początek temat piosenki i jej oryginalne wykonanie.
Teledysk jest wakacyjny. Tekst również poniekąd związany z tym tematem. Jednak nijak łączy się to z dzisiejszą rzeczywistością i jutrzejszym dniem w szkole. Mimo to powspominajmy miłe chwile, bo każdy z nas uwielbia wakacje.



SISTAR 


Pewnie w wielu programach widzieliście jak tańczono do tej piosenki, ale kto posunął się do tego stopnia by ją zaśpiewać?

BIGSTAR 
Kolejny utalentowany zespół, ale niedoceniany. Stworzył wiele coverów z teledyskami. Kto ma ochotę znaleźć się tam z nimi? Poszaleć ile sił i pośmiać się aż dostanie się chrypy? Uwielbiam to wykonanie.

TEAM B
Grupa z survivalowego reality show "Finding Momo Land". Dziewczyny występujące to: Jane, Nayun, Hyobin, Heejae i Shinsia. Moim zdaniem przeciętnie wykonały piosenkę. Nie zauważyłam nic co wywołało by u mnie zachwyt albo krótkie "wow". Moja mina przy oglądaniu i słuchaniu była jak Jessi :p

TEAM BOYS 
Pozwoliłam sobie tak nazwać grupę czterech chłopaków: Chunji (Teen Top), Donghyun (Boyfriend), Zelo (B.A.P) i Sungjae (BTOB). Wykonanie bym powiedziała, że słodkie czy też urocze. Wiele osób zwraca tutaj szczególną uwagę na Chunji'a i jego głos, ale powiedzmy sobie szczerze on zawsze ma ten swój głosik, którym przyciąga uwagę. Ja zwróciłam uwagę na Zelo, który najlepiej wypadł ze wszystkich prezentowanych wykonań w części, gdzie się rapuje.

COSMIC GIRLS 
Młody zespół, który również ma na swoim koncie covery piosenek innych zespołów. Jak zwykle urocze i uśmiechnięte. Trochę sporo ich jest, ale mimo to wszystko było zgrane. A piosenka zbyt szybko leci i nie można się napatrzeć na piosenkarki.


Tyle mojego gadania. Czas abyście Wy się zastanowili i dali znać o swojej opinii w komentarzu. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio