Przejdź do głównej zawartości

#11 Reakcja gif WINNER, kiedy przerywasz ich kąpiel

Cześć! 
Musicie mi wybaczyć, bo nadal w ogóle nie mam weny na reakcje. Wczoraj się przymusiłam i coś wyszło. Postaram się odzyskać wenę, tylko nie wiem ile mi to zajmie. Jedyne pocieszenie jest takie, że wracam do zdrowia :)

Dedykowane: TabSen

SEUNGYOON
Kończyłaś ścielić łóżko, gdy usłyszałaś dziwne dźwięki. Rozpoznając głos swojego chłopaka podążyłaś w stronę łazienki, gdzie obecnie przebywał.

- Ooo! Aaa!

Drzwi były otwarte, więc stanęłaś w progu obserwując jak Seungyoon odziany tylko w bokserki próbuje wejść do wanny.

- Aż takie to trudne? - spytałaś z uśmiechem.

- Aish! Przez ciebie się popatrzyłem! Mój biedny palec!

- Dolej sobie zimnej wody.

- Wtedy szybciej zrobi się zimna.

- Ok, rób jak uważasz. - wzruszyłaś ramionami i wróciłaś do sypialni. Natomiast wokalista dalej próbował przezwyciężyć gorącą wodę.



TAEHYUN
Telefon chłopaka dzwonił co chwila strasznie cie irytując. Chciałaś już zasnąć, bo źle się czułaś, a on ci to uniemożliwiał dzwoniąc i dzwoniąc.
Gdy ponownie usłyszałaś wibracje, wzięłaś telefon i poszłaś do łazienki. Weszłaś tam z impetem nie pukając.

-____? Co tu robisz? - spytał zaskoczony brunet przykrywając swój nagi tors dłońmi i żółtą gumową kaczką.

- Od 20 minut ktoś się do ciebie dobija. Weź to odbierz.

Podałaś mu telefon robiąc kolejny krok w jego stronę i akurat stanęłaś gołymi stopami na mokrych kafelkach. Odruchowo spojrzałaś na podłogę. Dopiero teraz zauważyłaś potop.

- Mam nadzieję, że to posprzątasz, bo ja nie mam zamiaru. - mówiłaś czując jak ciśnienie ci rośnie. - Czasami zachowujesz się gorzej niż dzieciak.

Taehyun tylko przewrócił oczami i nakazał ci wyjść mówiąc, że przeszkodziłaś mu zabawę.



JINWOO
- Jinwoo! - krzyczałaś, gdy wróciłaś z zakupów do domu. Zostawiłaś je na szafce przy wejściu i rozbierając się z płaszcza weszłaś do salonu. - Widziałeś zawiadomienie, że... Gdzie jesteś? - spytałaś nigdzie go nie widząc.

- W łazience. Jakie zawiadomienie?

- Że do północy nie będzie ciepłej... - otworzyłaś drzwi do łazienki i zamilkłaś, gdy zobaczyłaś go w wannie w ubraniach. - Co ty robisz?

- Kąpie się.

- Ale nie ma ciepłej wody.

- Dlatego robię to w ubraniach.

- Trzeba było zagrzać.

- Nie pomyślałem. Ale tak też jest dobrze. Może chcesz dołączyć? Będzie mi cieplej. - powiedział śmiejąc się.



SEUNGHOON
Jak zwykle podczas kąpieli przeglądał internetowe plotki w telefonie. Łazienka to było jedyne miejsce w którym nikt go nie poganiał.
Siedział już tak od godziny, a tobie akurat zachciało się siusiu. Stwierdziłaś, że wytrzymasz jeszcze trochę,przecież zaraz powinien wyjść. Ale gdy minęło kolejne 10 minut, a z łazienki nie dochodziły żadne dźwięki zaczęłaś się zastanawiać, czy przypadkiem chłopak nie zasnął. Podeszłaś do drzwi. Nadsłuchiwałaś, ale nadal nic. Przeszłaś więc do czynów. Zaczęłaś natarczywie pukać.

- Seunghoon?! Żyjesz?! Może byś w końcu wyszedł, bo się rozpuścisz!

Chłopak nie spodziewał się, że ktoś tak nagle wyrwie go z transu, dlatego pod wpływem twojego uderzenia wystraszył się i upuscił telefon do wody.

- O cholera! Mój nowy szajsung!



MINO
Siedziałaś w salonie czytając książkę, jednak od dłuższego czasu powtarzałaś w kółko jedno zdanie w ogóle go nie rozumiejąc. Wszystko przez Mino, który biorąc prysznic zaczął głośno rapować skutecznie ci przeszkadzając.
Gdy stwierdziłaś, że dalsze czytanie nie ma sensu, zamknęłaś książkę i poszłaś w kierunku łazienki by uspokoić chłopaka. Stanęłaś przed drzwiami i już miałaś krzyknąć, ale usłyszałaś jak bawi się w Show Me The Money i  właśnie przeszedł do kolejnej rundy. Postanowiłaś, że poczekasz, posłuchasz, a może nawet pośmiejesz się.

- Drop the beat! - krzyknął naśladując jednego z jurorów. Z telefonu zaczęła lecieć melodia w którą zaczął się wczuwać. - Yey! Ej! Okay! Żelem potraktuje swoje ciało. Będzie się o mnie wianuszek dziewczyn zabijało.

Zaśmiałaś się.

- Pianę spłucze obficie. Być takim przystojniakiem to jest życie. Woda spływa po moim ciele. Dziewczyny mówią "mój aniele".

- Ta chciałbyś... - skomentowałaś.

- Teraz pora na suszenie. Tej nocy ugasze twoje pragnienie.

Raper właśnie z rozmachem otworzył drzwi. Wcale się nie zdziwił, że stałaś i podsłuchiwałaś. Szczerze mówiąc właśnie o to mu chodziło, by zwrócić twoją uwagę. Natomiast ty stałaś sparaliżowana nie wiedząc co powiedzieć i jak się zachować. Ostatnie słowa rapu skierował do ciebie.

- Jestem boski Song Mino. Stawiam dziś wino dziewczyno.  - uśmiechnął się do ciebie, gdy zobaczył, że powoli się rumienisz. -  To co noona? Idziemy na wino?

Komentarze

  1. Dwie ostatnie reakcje mnie zabiły XDDDDDDD
    Kąpać się w ubraniu? Jak kto lubi, chociaż ja bym wolała jednak poczekać na ciepłą wodę XDD
    Mino?! Co ty odwalasz? Kto ci pozwolił przeszkadzać mi w czytaniu, a do tego jeszcze zawstydzać, huh? >.< <3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wiem co im w tych główkach siedzi xD

      Usuń
  2. Seungyoon to tak bardzo ja xddd co z tego że 50 razy będę podchodzić do wody i tak nie doleje zimnej xdddd

    OdpowiedzUsuń
  3. Seungyoon i Jinwoo.... wygrałaś tym wszystko XDDD
    Kąpać się w zimnej wodzie... ja nawet w lato jak jest upał po prostu nie umiem nawet twarzy umyć zimną wodą tylko ciepłą a co dopiero brać prysznic w zimnej wodzie kjjwkj.
    Czekam na kolejne reakcje~<3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Beka w ciuuul XD
    Pozderki XD
    Ejo Majnooo XD
    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham cie za te reakcje ^^ yoon to trochę ja ji nowo uroczy :* hoony zabawny a mino po prostu ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio