Przejdź do głównej zawartości

Wszędzie widzę Kpop!

Cześć kochani! 
Pewnie nie raz tak mieliście, że podczas lekcji, słuchania radia, przeglądania internetu zobaczyliście /usłyszeliście coś, co skierowało Wasze myśli na zupełnie inny tor, zwany Kpopem. Wtedy w myślach pojawiły się skojarzenia i uśmiechnęliście się pod nosem. Co z tego, że w międzyczasie osoby zerkające na Was, myślą o Was, jako o osobach obłąkanych. Ważne są skojarzenia i wyobraźnia!

Życie często obdarowuje nas  takimi przebłyskami. Jesteście ciekawi na co ja wpadłam? Gdzie znalazłam coś związanego z Kpopem? Zobaczcie.



Piosenka Twice "TT" nawet w Polsce jest dosyć popularna xD



Czyżby członkowie zespołu B.A.P zainspirowali się płynem do płukania tworząc swoją płytę? 

Mark? Mark! Ale chwila! Ten z GOT7 czy NCT? 

Teraz już wiem w jakich spodniach chodzą dziewczyny z SNSD! 

Kolaboracja Green Day z Twice? Ciekawe

Vera Wang? A to nie miał być Jackson? 

Czyżby raperka Cheetah była twórcą tak znanej aplikacji? 


Przypominacie sobie Wasze tego typu sytuacje? Napewno było ich sporo. Piszcie o nich w komentarzach!

Komentarze

  1. Dzisiaj rano koleżanka w szatni wyjęła z plecaka tusz do rzęs właśnie z napisem "Mark" i automatyczne skojarzenie z NCT i GOT7 :")

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam kiedyś żel pod prysznic i na nim gdzieś z tyłu był EXO (i jakieś numerki, ale mało ważne). Na drukarce mam LC9. I oczywiście w podręczniku do angielskiego pełno tytułów piosenek, pseudonimów, a po małej przeróbce nawet nazw zespołów. A i jak zawsze idę z mamą do lekarza to mijamy miejsce, gdzie pisze chyba AO9A, w każdym razie usunąć cyfrę i mamy AOA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli po uszy wpadłaś w Kpop! Wszędzie go widzisz :D

      Usuń
  3. U mnie sytuacja rzadko spotykana, ale jednak jest :)
    Zakłady BTS (budowlane czy coś takiego).
    Albo płyn do kąpieli z drobinkami diamentów- SHINING DIAMOND-Ej...a Seventeen nie ma takiej piosenki? xD
    Pozdrawiam.
    ~LeeJinki🍗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i firma wykałaczek Ravi
      ~LeeJinki🍗

      Usuń
    2. Ravi i wykałaczki? Dobre xD

      Usuń
  4. Niedaleko mojego bloku jest apteka, która nazywa się ''Zico'' więc jak obok niej przechodzę mam na myśli lidera Block B. Gdyby jeszcze w niej pracował to bym bez powodu tam wchodziła xD
    Jak patrzę za każdym razem na znak nieskończoności to myślę o INFINITE.
    Jak widzę napis ''Honey'' zawsze widzę Jooheon'a z Monsta X przez to, że mówią na niego ''JooHoney''.
    Ogólnie było dużo przypadków gdzie jakieś słowo kojarzyło mi się z k-popem, ale że tą aptekę mam prawie pod nosem to to najbardziej pamiętam ze wszystkiego co mi się przytrafiło~ Najlepsze są sytuacje jak jestem z rodziną z supermarkecie i zobaczymy z siostrą (która też jest fanką kpopu) coś przez co feelsujemy po cichu pół czasu spędzonego w sklepie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apteka Ziko też u mnie jest :D tylko, że przez "k"

      Usuń
  5. O boże xddd pewnie już większość zapomniałam albo nie zrobiłam zdjęcia xd
    Jednak jak jeżdżę na wieś to po drodze jest reklama z autoserwisem "Kris" co od razu przypomija mi o Krisie z EXO c:
    Mam lek na alergię w którym część nazwy to właśnie EXO xd
    Ostatnio byłam w sklepie i widziałam kubiek o nazwie Ravi.
    W Bielsku-Białej jest jakiś serwis gdzie dorabia się klucze a nazwa tego to Leo, tyle VIXX w BB xdd
    A z przyjaciółką cały czas się śmiejemy z Suho, A-Tom'em i Xero, jak tylko nauczyciel powie jakieś zdanie ze słowem "sucho" mamy takie porozumiewawcze spojrzenie i uśmiech a nauczyciel i reszta klasy jeśli to zauważą nie wiedzą o co chodzi i podobnie jest z Xero oraz A-Tom'em xdd i tylko czekamy aż jakaś nauczycielka powie "zaraz wam rozdam kserówki" xddd
    Jednak moja przyjaciółka nie jest kpoperką i nawet nie lubi kpop'u ale ze względu na mnie to toleruje ten gatunek muzyki a przez to że ją i tak bombarduje tym to mamy wesoło i kpopowo na lekcjach xd
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. XDD jaki super pomysł na posta. Ostatnio w internecie był pewne wiadomości o EXO i od razu mój wzrok był tak duży a w głowie myśli typu ''Co?! EXO?''. Ale potem się jednak okazało, że chodzi jednak o planetę. NASA zrobili sobie ze mnie żarty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio