Przejdź do głównej zawartości

#40 Reakcja gif BTOB, kiedy ma na ciebie focha

Joł joł! 
Dzisiaj takie krótkie reakcje, bo... tak jakoś wyszło. Naprawdę nie umiem nic więcej dopisać, ale też myślę, że nic więcej nie jest potrzebne. Chyba jest dobrze :)

Jak Wam się podoba powrót chłopaków z piosenką "Movie"? Szczerze mówiąc zapowiedziami byłam zachwycona. Ale piosenka mnie nie porwała. Dopiero po kilkukrotnym przesłuchaniu wpadła mi do głowy. Teledysk ciekawy. A występy na żywo zabawne :D Za to niżej  macie niezłe dupeczki 😁

Dedykowane: CzarnaWdowa123

Reakcja gif BTOB, kiedy ma na ciebie focha 




PENIEL
Chodziłaś po całym mieszkaniu, szukając swojej ulubionej błękitnej chustki. Chociaż nie szłaś na żadne poważne spotkanie, to chciałaś dobrze wyglądać, a żaden naszyjnik nie pasował do wybranego przez ciebie stroju tak, jak ta chusta.

- No gdzie to jest? - irytowałaś się podnosząc leżące na kanapie poduszki.

Następnie spojrzałaś na chłopaka, który siedział obok przeglądając coś na laptopie. Już chciałaś zapytać go czy może, gdzieś jej nie widział, ale przypomniało ci się, że jest na ciebie obrażony, przez to co powiedziałaś wczoraj przy jego kolegach. Oczywiście, wtedy tylko żartowałaś, ale raper w ogóle nie zrozumiał twojego żartu.

Westchnęłaś drapiąc się po głowie. Peniel słysząc dźwięki wydawane przez ciebie, spojrzał na ciebie uśmiechając się pod nosem. Wyłączył komputer i stanął na przeciwko ciebie szczerząc się.

- Przeproś mnie za wczoraj, to ci powiem, gdzie jest to, co szukasz.



SUNGJAE
- Teraz się będziesz tak na mnie obrażać? - spytałaś siadając obok chłopaka. - Co ja ci takiego zrobiłam? - pytałaś nie rozumiejąc jego zachowania. - Jesteś zły, że wysłałam te zdjęcia do mojej kuzynki?

Próbowałaś spojrzeć wokaliście w oczy, ale on unikał twojego spojrzenia. Dodatkowo nie odpowiadał na żadne z twoich pytań. Naprawdę nie wiedziałaś z jakiego powodu wokalista był tak zawzięty, że nie chciał z tobą rozmawiać.

- Coś źle powiedziałam o tobie w telewizji? A może obiad był niedobry? - dopytywałaś nadal nie słysząc odpowiedzi.



EUNKWANG
- Eun oddaj mi to. Przynieś dżem z piwnicy. Zmyj naczynia. Zrób to i tamto.

- Przestaniesz? - spytałaś zrezygnowana.

Chłopak od paru godzin chodził za tobą. Naśladował twoje zachowanie, ton głosu a nawet wszystko to, co do niego mówiłaś. Zachowywał się jak dziecko. Na szczęście nie musiałaś zgadywać przez co się tak zachowywał. Sam parę minut temu ci wyjaśnił.

- Ja to muszę wszystko robić co mi każesz. A ty? Odmówiłaś mi jednej jedynej rzeczy o którą cie poprosiłem. I co mi wtedy powiedziałaś? "Eun nie teraz, jestem zajęta, ale jak mi pomożesz, to szybciej skończę i zastanowię się nad twoją propozycją" - powiedział próbując odwzorować twoje zachowanie najlepiej jak potrafił.



HYUNSIK
Przez cały dzień tancerz irytował cie. Rano nie chciał wyjść z łóżka, przez co byłaś do tyłu ze sprzątaniem. Rozumiałaś, że skoro miał wolne, to mógł sobie na więcej pozwolić, ale ty miałaś inne plany. Chciałaś w końcu posprzątać dokładnie sypialnie, bo w tygodniu nie miałaś kiedy.

Później na zakupach nie umiał na nic się zdecydować. Co przecież nie powinno być trudne. A teraz znowu się guzdrał.

- W takim tempie, do jutra nie założysz tego buta.

- O co ci znowu chodzi? - spytał. - Masz być w pracy dopiero na dwudziestą. Jeszcze mam trochę czasu.

- Policz sobie jeszcze dojazd. A i jeszcze po drodze mieliśmy się zatrzymać na chwilę u twojej cioci. Teraz wątpię czy zdążymy. Pośpiesz się! - poganiałaś go widząc jak zakłada dopiero drugiego buta. - Ruszasz się jak mucha w smole. No gorzej niż baba.

- No wiesz co? Teraz to się obraziłem. Nie podwioze cie do pracy. Radź sobie sama. - powiedział i zaczął odwiązywać buty.



CHANGSUB
Wokalista tego popołudnia miał fanmeeting. I chociaż siedział uśmiechając się do każdego, to tylko ciałem był obecny na spotkaniu. Tak naprawdę cały czas myślał o wczorajszej kłótni z tobą. Choć nie należała do poważnych, to Chan nie mógł puścić ci tego płazem. Byłaś dla niego zbyt ważną osobą, by mógł tak po prostu to zignorować. Już ukarał cie w jeden sposób. Nie odbierał telefonu i nie odpisywał na smsy, ale twierdził, że to zbyt mało, żeby dać ci do zrozumienia, że to, co zrobiłaś zraniło go.

- Pięć razy? - spytał sam siebie wyciągając do przodu rękę. - Pięć razy okłamała mnie w ciągu dziesięciu lat. Powinienem kazać jej się wyprowadzić czy zostać? - myślał rozglądając się za odpowiedzią.



MINHYUK
Byłaś z chłopakiem i jego zespołem w klubie. Choć nie lubiłaś tańczyć, bo nie umiałaś, stwierdziłaś, że pójdziesz chociażby dla towarzystwa. Jednak po paru piosenkach wokalista zaczął cie męczyć, byś jednak z nim zaszalała na parkiecie. Mając dość jego jęczenia usiadłaś koło Sungjae wdając się w ciekawą dyskusje. Minhyuk zdegustowany twoim zachowaniem obraził się i postanowił opuścić towarzystwo przy stoliku.

- Skoro moja dziewczyna nie chce się mną zainteresować, to ja muszę się zainteresować tymi paniami na parkiecie. - stwierdził szykując się na podryw.



ILHOON
Raper był typem buntownika, dlatego gdy coś mu zakazałaś, on od razu to robił, działając ci w ten sposób na nerwy. To była jego metoda, byś w końcu wymiękła i przeprosiła za słowa, które go uraziły. Jednak na ciebie takie zachowanie nie działało. Postanowiłaś kompletnie zignorować jego zachowanie do czasu, aż wpadłaś na pewien pomysł.

- Jak ci powiem, że masz nie chodzić nago po dworze to będziesz taki uparty i zrobisz to? - spytałaś unosząc jedną brew.

Chłopaka zatkało na słowa, które od ciebie usłyszał i nie wiedział co odpowiedzieć. Jednocześnie zdał sobie sprawę, że jego metoda nie okazała się skuteczna.

- Tego nie zrobię. Ale zatańczę w taki sposób, że rzucisz się na mnie i będziesz błagać na kolana o wybaczenie. - mówiąc to zaczął wić się po podłodze.


Komentarze

  1. Gif Eunkwanga przeuroczy, Ilhoona zabawny, a co do reakcji to... Changsub serio, taka błahostka. Ze mną to by chyba po roku zerwał: "oczywiście, że nagrałam twoją dramę.", "nie wiem kto zjadł twoje słodycze", "tak jesteś przystojny":D Seksowne te tyłeczki na początku mrau;) A co do comebacku to piosenka mnie nie porwała, ale lubie ich charakteryzacje. Hwaiting

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio