Przejdź do głównej zawartości

"I believe I can fly"

Hejka!
Ludzie od dawna marzyli o tym żeby latać. Zapewne pamiętacie mit o Dedalu i Ikarze, którzy wznieśli się do góry na skrzydłach. Jednak raczej mało osób bierze to na poważnie.Potrafimy wyobrazić sobie jak człowiek lata za pomocą maszyny (samolotu), ale czy tak samemu z siebie się da? Przecież nie mamy skrzydeł.
Ale uwaga, możemy latać! I co najważniejsze, technika aż tak poszła do przodu, że nie potrzebujemy już skrzydeł.
Królikami doświadczalnymi w tej dziedzinie były wybrane zespoły kpopowe, które to udowodniły. Być może to piosenka Roberta Kelly'ego wywarła na nich taki wpływ, że uwierzyli w siebie i zaczęli latać. Na szczęście ich zdjęcia krążą po internecie i możecie to zobaczyć.

BTS



BLACKPINK

GOT7

GOT7
MONSTA X

GOT7

GOT7

Jeśli myślicie, że te zdjęcia to photoshop zobaczcie kolejne, po nich zmienicie zdanie. Poniższe zdjęcia świadczą także o tym, że latać można wszędzie, kiedy się chce i w dowolny sposób.

TWICE

GOT7

SPEED

TWICE

MONSTA X

GOT7

GOT7

GOT7
Jeśli chcecie tak jak idole czasem zaszaleć i polatać, koniecznie musicie się wybrać do Korei. U nas coś jest nie tak z grawitacją. Jeśli o mnie chodzi, czekam aż GOT7 otworzą swoją szkołę, abym mogła się uczyć sztuki latania od najlepszych :D

Komentarze

  1. Nie jestem dobra jeśli chodzi o pisownie czy gramatyke czy ogólnie polski ale czy tam nie powinno być "o Deadalu i Ikarze"? Xd
    W sumie też czekam na taką szkołę.. chce latać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Hyungwonanie zabiła XDDDDDDD
    Sorry, tak z dupy trochę, ale no po prostu ja nie mogę 😂😂😂😂
    Pfff, ja latam zawsze i wszędzie, o każdej porze dnia i nocy, a czy to jest naprawdę, czy tylko w mojej wymyślonej kociej rzeczywistości, ro już inna sprawa XDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcie jest tak wymowne... Będzie z tego niezły mem :)

      Usuń
  3. Boże, Speed O.O Jak ten ktoś *nie znam zespołu* takie coś zrobił D:? Znasz może tytuł tej piosenki? Od razu nabrałam chęci, by obejrzeć dance practise ;")
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. VIXX też dołączyli do latającego teamu i to w podobnym stylu co BTS i Got7 :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio