Przejdź do głównej zawartości

"Bo ja tańczyć chce"

Hejo!
W końcu nadałam tytuł tej serii. W spis treści możecie znaleźć coś takiego jak "Problem zamknięty w piosence". Jest to dopiero trzeci post, ale pojawi się więcej. Poprzednie poruszały następujące tematy: 1 - "Być kobietą" i 2 - "Chłopaki (nie) płaczą"?, jeśli ich nie czytaliście zapraszam do kliknięcia w nie i przeczytania, nie mają zbyt dużo tekstu.Teraz przejdźmy do głównego tematu.

Jedną charakterystyczną rzeczą dla kpopu jest taniec. Oglądając dance practice uważnie przyglądamy się zespołom będąc pod wrażeniem,  zwłaszcza jeśli chodzi o boysbandy. Nie raz piosenka jest wręcz stworzona do tańca. Włączamy tutorial i próbujemy naśladować ruchy. Dlaczego? Wyjaśnia to piosenka Longa i Juniora:

"Bo ja tańczyć chce
może nauczysz mnie jak tańczy się
ja bujam się, bujam się."

Ale co wtedy, gdy nie wychodzi? Warto przyjrzeć się idolom, którzy nie są zbyt dobrzy w tym, ale dzięki wytrwałości osiągają swój cel. Spójrzmy na przykład na rapera z Bigbang T.O.P.




Gdzie się podziały te wyszukane choreografie? Przecież to one sprawiają, że uważamy każdego członka zespołu za utalentowanego tancerza. Ale dobrze wiemy, że wszystko wygląda idealnie tylko przez wysiłek i ogrom czasu spędzony na sali treningowej. Dopiero w variety show piosenkarze pokazują swoją prawdziwą naturę.




Jednak my tak też potrafimy tańczyć, co nie? Co zrobić żeby nasze dzikie tańce chociaż trochę przypominały te z teledysku? Oto kilka rad od idoli.

I. Używaj rąk.



II. Wykonuj ruchy energicznie.


III. Dodaj bioderka.


IV. Poruszaj żwawo nogami.



V. Nie zapomnij by włożyć w to swoje uczucia.


VI. Im więcej ekspresji tym lepiej.


VII. Użyj wyobraźni.


VIII. Pokaż swoją dziką stronę.


IX. Zaskocz innych i wykonaj parę obrotów.


X. Na końcu zrób ciekawą pozę.


Ale czasem po prostu nie wychodzi. Może zły dzień, brak chęci czy motywacji, a czasem po prostu zwykły pech.




Czy warto się wtedy poddać, gdy już zaszliśmy tak daleko? Idole tak nie robią. A jak? Ćwiczą i to jeszcze z dwojoną siłą. Dlatego ćwicz, ćwicz i ćwicz. Gdzie? Wszędzie!

Na siłowni


W windzie


W domu


Na zakupach


Inni mogą się z Ciebie wyśmiewać.




Ale się nie zniechęcaj. W końcu robisz to dla siebie a nie dla innych. Z czasem dojdziesz do perfekcji i zostaniesz Królem Tańca :)


****
Na końcu chciałabym podziękować za Waszą wysoką aktywność na tym blogu. Cieszą mnie Wasze liczne komentarze i sprawiają, że chce dla Was robić więcej. A liczba wyświetleń (wczoraj wybiło 10 000) sprawia, że czuję się doceniana. Dziękuję wszystkim z całego serca! 💜 Jesteście wspaniali! 

Komentarze

  1. Genialne ^^
    Rozwaliłaś mnie tymi memami i komentarzami

    OdpowiedzUsuń
  2. Te gify zniszczyły mi życie 😂😂😂
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo czekałam na ten post i nie zawiodłam się XD
    RapMon i Jackson wygrali XD
    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. TRZY OSTATNIE GIFY ŚCIĄGNIĘTE XD (I kilka tych powyższych również :") )
    Post bardzo fajny, ale osobiście to jestem totalnym dnem tanecznym XD Co innego śpiewanie B)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio