Przejdź do głównej zawartości

#15 Reakcja gif TWICE, gdy mają posprzątać w dormie

Cześć i czołem! 
"Tak późno? Ja tu próbuję zasnąć!". Jeśli przeczytacie to w czasie przybliżonym do czasu opublikowania to przepraszam Was, ale dopiero teraz mam czas, a obiecałam, że reakcja gif pojawi się w weekend. Chciałam po prostu dotrzymać słowa.
Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które ucieszą siebie z faktu, że reakcja jest z kolejnym girlsbandem.

Dedykowane: Urson Kim

SANA
Prosiłaś wokalistkę by umyła okna. Deszczowa pogoda się skończyła i zaglądające słońce do dormu pokazywało jak zaniedbane były okna. Jednak ona była znana ze swojej niezdarności, więc wolała uniknąć chociażby wybicia szyby czy upadku z parteru. Postanowiła się schować i co jakiś czas zmieniała miejsce, abyś się nie zorientowała.

- Musze tak jeszcze wytrzymać do zmroku, a potem szybko się umyć i iść spać. - mówiła próbując się pocieszyć.





DAHYUN
- Odkurzyłaś już dywan? - spytałaś raperkę, która próbowała wymigać się od sprzątania.

- Jaki dywan? - spytała udając, że nie wie o co chodzi.

- Ten dywan, który leży w salonie.

- Miałam go odkurzyć? Świetny kawał unni! - stwierdziła i zaczęła się śmiać klaszcząc w dłonie, powoli wycofując się z twojego pola widzenia.


JIHYO
Miałaś bardzo dobre stosunki z Jisoo. Traktowałyście się jak siostry. Gdy jedna o coś prosiła, druga bez wahania pomagała. Tak też było w wypadku zmycia podłogi. Jihyo przygotowała wiadro z wodą i płynem,  założyła fartuch, aby nie pobrudzić nowych ubrań. Wzięła mopa i tanecznym krokiem zaczęła wykonywać swoją pracę, przerabiając piosenkę Super Junior - Sorry Sorry.

- Szoruj szoruj... - śpiewała wkładając w to emocje.


MOMO 
Dzieliłaś właśnie obowiązki między dziewczynami. Blondynce przydzieliłaś zmycie naczyń, których się trochę nazbierało. Z tego względu, że wokalistka nie lubiła akurat wykonywać tej czynności wiedziałaś, że coś wymyśli, dlatego wyszłaś z kuchni i schowałaś się za ścianą by podsłuchać co postanowi. Ta tylko poczekała jak wyjdziesz i zaczęła wprowadzać swój plan w życie.

- Tzuyu... - zawołała z uśmiechem. - Wiesz, jak bardzo cie lubie...



CHAEYOUNG
Raperka miała bardzo dużo ubrań, ale zwykle rzucała je do szafy zamiast ułożyć tak jak trzeba. Jednak z tego względu, że ostatnio ginęły jej różne bluzki goniłaś ją od tygodnia by zrobiła porządek i jednocześnie znalazła zguby. Ale Chaeyoung miała inne plany na dzisiaj. Tak więc w biegu ubrała pierwsze lepsze ciuchy na miasto i skierowała się do wyjścia.

- Wychodzę i nie wiem o której wrócę. - krzyknęła zamykając drzwi. Zadowolona z uniknięcia pracy do końca dnia, z wyraźną ulgą szła przez miasto z Nayeon.



NAYEON 
Ze względu na dużą ilość czasu jaką ostatnio dysponował cały zespół  obciążałaś wokalistkę coraz to nowymi obowiązkami. Tym razem miała zrobić porządek z wszystkimi butami poniewierającymi się po przedpokoju, a także tymi w półce. Nayeon niechętnie powlekła się w tamtą stronę. Strasznie jej się nie chciało tego robić, ale wiedziała, że z Tobą lepiej nie zadzierać. Otworzyła szafke z butami do treningu i poczuła zapach, który ją odrzucił. Cofnęła się o dwa kroki.

- Chyba nie dam rady... - szepnęła załamanym głosem.



JUNGYEON
- Wszyscy się przykładają, pomagają. A ty co? - mówiłaś zirytowana postawą wokalistki.

Poprosiłaś ją żeby wyszorowała wannę, jednak minęły dwie godziny, a ona jak siedziała w swoim pokoju, tak tylko zmieniła pozycje na łóżku. Zdziwiło cie to, bo zwykle taka nie była, dlatego też martwiło cie jej zachowanie.

- Jungyeon? Czy ty mnie w ogóle słuchasz?

- Do mnie to wszystko mówisz?

- Tak.

- Chyba ci się coś pomyliło. Lepiej to cofnij. - powiedziała brunetka z mordem w oczach.



TZUYU
Weszłaś do pokoju z impetem otwierając drzwi. Maknae zdziwiła się twoim nagłym wtargnięciem do pokoju, ale zrozumiała o co chodzi, gdy zobaczyła twoją minę. Uświadomiła sobie wtedy, że o czymś zapomniała.

- Czego nie zrobiłam? - spytała prosto z mostu zrezygnowanym głosem.

- Nie zetarłaś kurzy. - odpowiedziałaś spokojnie.

- Zrobię to jutro. Widzisz, że dzisiaj już ledwo żyje. - stwierdziła ledwo patrząc na oczy.


MINA
Wszystkie dziewczyny ostro wzięły się do pracy, gdy podzieliłaś obowiązki między nimi. Byłaś z tego zadowolona, ale po chwili twój uśmiech zszedł z twarzy, gdy sobie uświadomiłaś, że jednej osoby ci brakuje. Na szczęście w porę zdążyłaś zatrzymać wokalistkę przed wyjściem.

- Mina, twoje płyty od gier leżą rozwalone. Może je posprzatasz przed wyjściem?

- Myślę, że nie ma takiej potrzeby.

- Dlaczego?

- Wrócę ze sklepu to dalej będę w coś grać.

- Znając ciebie pewnie ci sie odechce i wymyślisz coś innego.

- Nie twierdzę, że nie, bo różnie to bywa, ale jeśli będę chciała zagrać, to znowu będę musiała wszystkie płyty wyrzucić, żeby znaleźć tą, na którą będę mieć ochotę, a to nie będzie już takie łatwe..

- Po prostu je ułóż w jednym miejscu.

Po tych słowach spojrzała na Ciebie naburmuszona jak dziecko zastanawiając się co powinna zrobić.


Komentarze

  1. Fajne, ja to unikam sprzątania tak jak Sana

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay! Dopiero teraz zobaczyłam te reakcje :(
    Priya dziękuję! Są świetne!^^
    Życzę weny i czekam na kolejne^^
    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio