Przejdź do głównej zawartości

#5 Reakcja gif 4MINUTE na zbyt dużą ilość alkoholu w organizmie

Hello! 
Kolejna gif reakcja. Tym razem z 4MINUTE. Choć zespół się rozpadł to ich nie zapomnę i będę czekać na powrót całej grupy. Może kiedyś tak się stanie. Pożyjemy zobaczymy :)

GAYOON
Siedziałaś z Gayoon już godzinę pijąc jakąś tanią wódkę na ławce w parku. Wiedziałaś, że to dobrze się dla was nie skończy, ale nie mogłaś wiele wskórać. Musiałaś zaakceptować sposób jaki przyjaciółka wybrała, aby dać upust emocjom z dnia dzisiejszego.

- Dlaczego? Powiedz mi dlaczego! Dlaczego ten awans dostała Yuri a nie ja? Co ona ma czego ja nie mam?

Wiedziałaś, że brunetka bardzo się starała. Dwoiła i troiła by zadowolić szefa. Jednak on wybrał jej największą rywalke. Życie czasem bywało niesprawiedliwe.

- Już dobrze. Wszystko jakoś się ułoży. Następną osobą będziesz ty. Obiecuję.- zaczęłaś ją pocieszać.

Wokalistka z trudem powstrzymywała łzy.



JIHYUN
Siedziałaś z dziewczyną w barze. Ona nie szczędziła pieniędzy na drinki a ty jej po prostu towarzyszyłaś, chociaż coraz mniej ci się to podobało. Liderka odstawiała taki cyrk, że nie wiedziałaś czy masz się śmiać czy płakać.

- Jihyun! Nawet o tym nie myśl! - krzyknęłaś zauważając jak wchodzi na scenę i zaczyna dziwnie tańczyć.

Mężczyznom się to podobały się pląsy dziewczyny. W pewnym momencie zaczęłaś się zastanawiać czy nie powinnaś zacząć zbierać pieniądze od zainteresowanych. Przynajmniej coś byś z tego miała.



JIYOON
Dostałaś telefon od znajomego, który widział Jiyoon pijaną i wdającą się w bójki. Od razu wsiadłaś do samochodu i pojechałaś pod wskazany adres. Zatrzymałaś się widząc spory tłum i krzyki.

- Za kogo ty się masz?! Gdyby nie twój tatusiek i jego znajomości zgniłabyś w więzieniu! Jesteś zwykłą pijawką.

- Mów sobie co chcesz. Nie obchodzi mnie to.

Raperka już miała się rzucić na znienawidzoną i już byłą przyjaciółkę by wydłubać jej oczy, ale powstrzymałaś ją.

- Chodźmy. - powiedziałaś biorąc ją pod rękę.

- Jeszcze z tobą nie skończyłam! - zdążyła krzyknąć.



HYUNA
Bałaś się o siostrę, która nie radziła sobie z odrzuceniem przez chłopaka. Codziennie się upijała, a ty bezradnie czuwałaś przy niej i pocieszałaś jak potrafiłaś.

- Po prostu zabije gnoja! Rzucić mnie ot tak?! I to dla kogo?! Dla tej grubej larwy?! Myślisz, że możesz ze mną pogrywać?! Jestem Kim Hyuna!

Walnęła pięścią w stół gwałtownie, że aż podskoczyłaś.

- Znajdziesz lepszego. On nie był ciebie wart.

Próbowałaś złagodzić jej gniew, który rósł z minuty na minutę. Jednak ona miała inne podejście do sprawy. Wyciągnęła swoją broń i zaczęła ją przeładowywać.

- Najpierw zabije ją, potem go a na końcu siebie.



SOHYUN
Kolejny miesiąc, kolejna impreza klasowa i powód dla raperki by się upić. Przecież nie mogła stracić takiej okazji i nie popróbować wszystkich alkoholi. Szkoda tylko, że jej głowa była zbyt słaba.

W pewnym momencie zagadałaś się z innymi i straciłaś z oczu znajomą. Zaczęłaś jej szukać po całym mieszkaniu. W końcu znalazłaś ją  flirtującą z trzema chłopakami. Nie zdziwiło cie to. Wiedziałaś, że zwykle nieśmiała Sohyun po alkoholu dostaje skrzydeł a jej język się rozluźnia. Stwierdziłaś, że nie będziesz im przerywać i poczekasz na rozwój sytuacji. Po chwili zauważyłaś rudą, która kierowała się w twoją stronę. Była cała w skowronkach.

- On jest idealny. - szepnęła.


Komentarze

  1. Przyznam, że to jest naprawdę ciekawy pomysł na reakcję i Hyuna... kurde czasem każda dziewczyna ma ochotę ''zabić'' byłego i tą, z którą spotykał się potajemnie.

    I również kochana nominowałam Cię do Liebster Award, ponieważ uważam, że na to zasługujesz <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio