Przejdź do głównej zawartości

#2 Reakcja gif Bigbang na wiadomość o uszkodzeniu samochodu

Hello!
Witam Was w ten piękny dzień deszczowy. Przed Wami kolejna gif reakcja. Liczę na Waszą opinię :)

DAESUNG
Siedząc na łóżku i czytając komiks, wytrwale czekałby na powrót swojej ukochanej od lekarza nerwowo spoglądając na zegarek. Miałaś wrócić pół godziny temu, a ciebie jak nie było tak nie ma. Zacząłby się martwić i snuć czarne scenariusze.

- Powinna już wrócić. - mówił sam do siebie.

Wstał z łóżka i podszedł do okna w nadziei, że cię tam zobaczy, jednak się mylił. W pewnym momencie poczuł wibracje w kieszeni. Widząc, że to ty dzwonisz pośpiesznie odebrał.

- Kochanie, gdzie jesteś? - pytał z troską.

- Nie daleko, ale jest problem.

- Coś się stało?

- Złapałam gumę.

- Co? Nic ci nie jest? Jesteś cała?

- Wszystko w porządku tylko sama sobie nie poradzę.

- Już do ciebie biegnę kochanie.


Daesung wybiegł z domu tak jak stał  by jak najszybciej znaleźć się przy tobie. Był gotów zrobić z miłości dla ciebie wszystko.


T.O.P 
Właśnie odbierałaś rapera z centrum handlowego i schodziliście na podziemny parking. Byłaś szczęśliwa, że mogłaś się cieszyć jego towarzystwem. Dzięki niemu zapomniałaś o incydencie mającym miejsce godzinę temu.

- Gdzie zaparkowałaś?

- Tam! - pokazałaś palcem.

Nagle twój uśmiech zszedł z twarzy, ale nie odzywałaś się ani słowem. Liczyłaś, że T.O.P niczego nie zauważy.

-_____! - krzyknął chwytając za klamkę.

- O co chodzi? - spytałaś udając głupią.

Wskazał ręką byś do niego podeszła, więc zrobiłaś to. Brunet patrzył z niedowierzaniem na białe rysy szpecące drzwi.

- Ja... - spuściłaś głowę nie wiedząc co powiedzieć. - Starałam się, żeby wjechać idealnie, ale tu jest tak ciasno, że obtarłam się o ścianę.

-_____,  spójrz na mnie.

Gdy podniosłaś głowę twoje łzy spłynęły po policzku. Widząc je raper przytulił cie.

- Nie płacz to tylko samochód. Kupimy nowy.



G-DRAGON 
Lider zespołu leżał wygodnie na kanapie w salonie przeglądając czasopismo  o modzie popijając przy tym wino. Miał zamiar w samotności spędzić wieczór, bo ty postanowiłaś się spotkać z przyjaciółmi. Pijąc drugą lampkę usłyszał dźwięk otwieranych drzwi. 

- Słońce, to ty? - zawołał.

Nie odpowiedziałaś mu tylko jak burza gradowa weszłaś do salonu krzycząc.

- Nie będę jeździć tym gratem! Ba! Nawet do niego nie wsiąde! Samych kłopotów mi przysparza!

- Co się stało? - spytał partner podnosząc brew.

Usiadłaś naprzeciwko niego i napiłaś się wina zanim zaczęłaś opowiadać.

- Znowu mi się pomylił gaz z hamulcem i wjechałam w latarnie! -  krzyczałaś będąc zła sama na siebie.

GD zaśmiał się i nachylił się w twoją stronę.


- Który to już raz w tym miesiącu?

- Chyba piąty.

Ponownie dało się słyszeć jego śmiech. Widząc to,  sama zaczęłaś się śmiać z siebie.


TAEYANG
Twój chłopak ćwiczył układ taneczny, który miał zaprezentować na najbliższym koncercie. Gdy weszłaś do sali nie zwrócił na ciebie uwagi i dalej kontynuował. Byłaś z tego faktu zadowolona. Podeszłaś do jego torby i powoli zaczęłaś do niej coś wkładać.

- Co robisz?

Wystraszył cie pytaniem stając obok ciebie. Sparaliżowana strachem oddałaś mu torbę. Yongbae spojrzał na ciebie pytająco aż w końcu zajrzał do środka. Ujrzał w niej pogiętą tablicę rejestracyjną jego samochodu.

- Co to znaczy?

- Misiu nie gniewaj się...

- Mój samochód?

- To nie moja wina, że ten samochód ma takiego kopa. Nacisnęłam tylko lekko gaz jak wjeżdżałam na rondo i wjechałam w faceta przede mną.

- Powiedz, że to żart. -  błagał.

- Przepraszam.

Wokalista westchnął patrząc gdzieś w bok.

- Jakoś to naprawimy. Wszystko będzie dobrze. - zaczął się pocieszać.



SEUNGRI 
Seunghyun czekał na GD, który nagrywał nową piosenkę do solowego albumu. Mieliście iść w trójkę na kolacje. Gdy weszłaś do pokoju ledwo łapiąc oddech od razu podszedł do ciebie. 

-_____! Wszystko ok? 

- Tak. 

- Dlaczego biegłaś? Nie musiałaś się tak śpieszyć. Dopiero za godzinę idziemy na kolacje. 

- Odstawiłam samochód do naprawy i myślałam, że nie zdążę. 

- Chyba źle zrozumiałem, co zrobiłaś? 

- Nie powiem, bo się zdenerwujesz. 

- Już jestem zdenerwowany. 

- No bo miałam włączony kierunkowskaz w lewo a skręciłam w prawo i doszło do małej kolizji. 

- Nie... Tylko nie moje... Kochane auto! - zaczął rozpaczać. 



Komentarze

  1. Hahaha XD Tak czytam te wszystkie reakcje i mam takie zdziwienie wypisane na twarzy "Czemu nikt nie rozpacza za samochodem?", a wtedy Seugri... XD Boże, zrobiłabym tak samo :")
    Ogółem to właśnie reakcja maknae mi się spodobała, ale GD też zarąbiście się zachował xD Ogółem wszystkie mi się podobały.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahhahaha XD
    DaeSung i SeungRi wygrali XD
    Gdybym się dowiedziała że ktoś uszkodził moje auto, to zachowałabym się jak maknae XD
    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahhahahaha!
    To było takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadłaś na mojego bloga. Miło mi ^^

      Usuń
  4. Daesung wygrał ^^ on jest genialny i jego reakcja także :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej siostrze też on najbardziej się spodobał. Jeśli o mnie chodzi to GD. Jak widać każdy ma inny gust :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio