Przejdź do głównej zawartości

#4 Reakcja gif BTS na znalezienie twojego pamiętnika

Yo!
Jedna osoba na Wattpadzie chciała żeby pojawili się BTS w Reakcjach, więc są. Temat nie jest jakiś wymyślny jak i też reakcje członków zespołu, ale może nie będzie aż tak źle. Czekam na Wasze opinie w komentarzach!

JIN
Chłopak stał w kuchni popijając colę. Czekał aż jego najlepsza przyjaciółka się wyszukuje i pójdzie z nim na spacer. Jednak czas zaczął mu się dłużyć, więc czując się jak u siebie, postanowił się rozejrzeć. Na parapecie dostrzegł ciekawą różową oprawę zeszytu. Grzechem byłoby nie sprawdzenie co takiego kryje się w tym pięknym zeszycie. Tytuł podpowiedział, że jest to pamiętnik.

- Pamiętnik?______ pisze pamiętnik? Nie wiedziałem.



JIMIN
Był w tobie zakochany od gimnazjum. Jednak ty nie zwracałaś na niego uwagi. Nie było dnia w którym Jimin nie próbowałby cie zdobyć. Robił to na wiele sposobów, tak bardzo był zdesperowany.

Widząc twój pamiętnik bez wahania po niego sięgnął. Wiedział, że historia w nim opisana będzie lepsza niż wszystkie książki jakie dotychczas przeczytał. Nie pomyślał tylko, że dowie się czegoś co zmieni jego ponury humor.

-______ mnie kocha? Kocha mnie?! Tak tu napisała, czyli... naprawdę mnie kocha!

Zaczął skakać, krzyczeć i tańczyć z radości. Jego miłość wreszcie została odwzajemniona.




JUNGKOOK
Chodziliście razem do klasy i szybko zaprzyjaźniliście się między innymi dlatego, że często odrabialiście razem lekcje, zwłaszcza z chemii, której w ogóle nie ogarniałaś. Dzisiaj jak zwykle chłopak do ciebie wpadł.

Gdy robiłaś herbatę Jungkook szukał książki w twoim plecaku. Zamiast niej wyciągnął pamiętnik. Miał zamiar go otworzyć by dowiedzieć się czegoś ciekawego, ale akurat weszłaś do pokoju.

- Kookie! - krzyknęłaś. - Oddaj mi to!

- Oddam ci jeśli coś dla mnie zrobisz.

- Co?

Wokalista zaczął się zastanawiać, a gdy pomysł się znalazł uśmiechnął się do ciebie i poruszył znacząco brwiami.




RAP MONSTER
Raper leżał na łóżku czytając twój pamiętnik, który zawsze przed nim chowałaś. Był tak nim pochłonięty, że nie zauważył, kiedy zjawiłaś się w pokoju. Od razu wyrwałaś mu swoją własność krzycząc na niego.

- Jak możesz czytać coś co nie należy do ciebie?! Myślisz, że jak jesteś liderem znanego zespołu to możesz wszystko?! Wybij sobie z głowy, że gdziekolwiek teraz z tobą pójdę! Nigdy nie dotykaj moich rzeczy! Zajmij się sobą! Idiota! - krzyknęłaś na końcu i wyszłaś.

Rap Mon dopiero po trzaśnięciu drzwiami zaczął trawić całą sytuację. Dla niego to stało się zbyt szybko.

- To było... urocze. Słodko wygląda jak się denerwuje. -  skomentował uśmiechając się.




TAEHYUNG
V znalazł pamiętnik pod swoim łóżkiem. Zastanawiał się czy zostawiłaś go tam specjalnie czy przez przypadek. Tak czy inaczej postanowił ci go oddać bez zerkania do środka, tak jak przystało na prawdziwego przyjaciela.

Czekał pod biurem podróży w którym pracowałaś. Gdy go zobaczyłaś zdziwiłaś się. Była to miła niespodzianka.

- Co tu robisz?

- Pomyślałem, że oddam ci twoją własność.

- Jaką?

- Pamiętnik.

- Masz go? Znalazłeś go? Szukałam ho wszędzie.

- Mam, ale nie dostaniesz go tak łatwo. Spróbuj mnie złapać.

Tae zaczął uciekać co jakiś czas odwracając się do ciebie by jeszcze bardziej zdenerwować cie głupimi minami.



SUGA
Twój starszy brat czekał aż wrócisz do domu. Znudzony oglądaniem telewizji wybrał się do twojego pokoju. Na biurku na którym zwykle był porządek panował bałagan. Chwycił pierwszy zeszyt z zamiarem ułożenia go na prosto, ale wypadł mu z dłoni lądując na podłodze. Z zeszytu wysypały się zdjęcia, listy i karteczki. Widząc przyjaciela w samej bieliźnie obejmującego ciebie wpadł w furie.

- Cholerny zboczeniec uwiódł moją siostrę!

Rzucił zeszytem w stronę palącego się kominka.

- Spalę cie Jiminie jak ten pamiętnik...




J-HOPE
Przyjaciel już dawno wiedział o istnieniu twojego pamiętnika i tylko czekał na okazję by go zabrać. Kiedy nadarzyła się okazja zrobił to bez cienia niezdecydowania. Czytając twoje przemyślenia chciał dowiedzieć się co o nim myślisz. Jednak rozczarował się, kiedy zauważył, że w całym pamiętniku użyłaś tylko dwa przymoitniki odnoszące się do jego osoby.

- Miły i uroczy? Tylko tyle? - spytał zdziwiony sam siebie. - Oczywiście, że taki jestem, ale ______ zapomniała o czymś.

Raper sięgnął po długopis i zaczął uzupełniać swój profil.

- Przystojny, zabawny, seksowny, inteligentny, troskliwy, ambitny... Po prostu najlepszy.


Wpadł w samozachwyt.

Komentarze

  1. hahahaha XD Gif Kooka mnie zabił XD i reakcja Hobiego też XD
    No po prostu zgon XD
    Weny!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jungkook B))) Ty niedobry Ty XD Przy Hobim i V padłam :")
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja spale Sugę na stosie... nie będzie mi moich nieistniejących pamiętniczków palił XDD
    Halo? Policja? Rap Mon i Jimin czytają me kolejne nieistniejące pamiętniczki XDD (Jezu jakie to jest żałosne i nie śmieszne... jestem bardzo nieudanym śmieszkiem...)
    Reszta też bardzo fajnie ^^
    Życzę weny i pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zajrzenie na bloga i pozostawienie komentarza :) Ja też nie posiadam pamiętnika xD

      Usuń
  4. Priya kocham Cię XDDDDDDDDDD
    Bez kitu, napisałaś o moim braciszku Sugaczu (skąd wiedziałaś że jesteśmy rodzeństwem? XD).
    V czekał pod biurem podróży, a ja jestem w technikum na turystce XD
    A RapMon to ogólna zajebioza XD
    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię kocham <3 Dziękuję za komentarz, który poprawił mi humor ^^

      Usuń
  5. Świetna reakcja! Uśmiałam się do łez;) V, Hobi, Suga i Kookie najlepsi :D
    Pisz jak najwięcej, bo naprawdę miło się czyta Twoje prace. Życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Już niebawem pojawi się kolejna reakcja. Wyczekuj jej! :)

      Usuń
  6. Daj mi dziesięć minut na ogarnięcie się z podłogi XDDDDDDD

    ...

    Dobra, już...
    Chyba... XDD

    Czytając każdą kolejną reakcję, myślałam sobie "o, ta jest najlepsza", ale teraz nie mam pojęcia, czy lepszy Rap Mon, Suga czy Hobi XDDDDDDD
    Hobi ty idioto, wcale nie zauważę, że ktoś się do tego dobierał, i wcale nie będziesz pierwszym i ostatnim podejrzanym XDDDDDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna reakcja ! A Jungkook taki troche zboczuszek xd Bardzo podobała mi się reakcja ! Życzę weny ! ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio