Przejdź do głównej zawartości

Kto zaśpiewał lepiej? - Mirotic

Cześć! 
Czy tylko ja mam jakieś zawiasy co chwila? Trudno mi się skupić i wyrobić z notkami. Ciekawe czy się wyrobię z rozdziałem na poniedziałek. Jeszcze nic nie napisałam. Ech... pożyjemy zobaczymy.

"I got you under my skin"

Tym razem piosenka "Mirotic" zespołu TVXQ. Szkoda, że zespół się tak wykruszył. Z pięciu osób zostały dwie.

Piosenka ma tajemniczy klimat. Lubie wracać do starych utworów. W tym wypadku sprawdzają się słowa "stare, ale jare". Ktoś kto raz ją usłyszy, przynajmniej raz do niej powróci.



Nawet trochę znalazło się osób, które podjęły wyzwanie wykonania tej piosenki. Komu wyszło to najlepiej?

SHINee 

Wybaczcie jakość nagrania, ale kiedy to było... Mimo to nieźle sobie poradzili. No, ale nie okłamujmy się. To był dla nich pikuś. Ale kto by się spodziewał rapu Minho? Ja nie. Ja tylko pamiętam jak rapował "My name is Minho".

EXO

Oni mają najwięcej na swoim koncie występów z tą piosenką. Jeszcze w starym składzie. Moje zainteresowanie tym zespołem wzrosło dopiero po odejściu Luhana, Tao i Krisa, dlatego jestem pod wrażeniem ich występu. Najbardziej przykuł moją uwagę Tao ze swoim rapem.

ZE:A

Czy tylko ja słyszę zamiast "under my skin"  to "under my sky"? Dopiero na końcu zaśpiewali poprawną wersję. No chyba, że to było zrobione specjalnie. Albo mi już na słuch padło i słyszę coś innego xD

Lee Hongki 

Uwielbiam go. Uwielbiam jego głos. Jednak uważam, że ta piosenka nie pasuje do niego. Choć nie wypadł najgorzej. Zdecydowanie wolę go w wersji rockowej.

BTOB

Najbardziej zwariowany zespół i mój ulubieniec Changsub <3 Jeszcze wtedy zachowywali się normalnie. Aż dziwne. Jednak dzika strona już wtedy próbowała przejąć kontrolę nad jego ciałem i została uwolniona przez wysokie "WoW".

Daehyun (B.A.P), Leo (VIXX), Youngjae (GOT7), Eunkwang(BTOB) 

Jeśli myślicie, że połączenie tych członków do jednego występu to niewypał, lepiej usiądzcie wygodnie i patrzcie uważnie słuchając. Użycie jako podkładu orkiestry, która grała na miejscu sprawiła, że utwór odżył na nowo. Jest to jedno z najlepszych wykonań.

Monsta X 

Moi ulubieńcy. Jest to najnowsze wykonanie i też już ostatnie w tym poście. Widząc je po raz pierwszy byłam nim zachwycona. Zwłaszcza, gdy przyszła kolej na raperów, którzy zrobili to najlepiej ze wszystkich. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Jestem ciekawa, kto według Was zaśpiewał najlepiej :)

Jeśli chcecie, żeby w kolejnym poście pojawiła się jakaś konkretna piosenka kpopu piszcie w komentarzach.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio