Przejdź do głównej zawartości

#41 Reakcja gif PENTAGON, kiedy masz problem

Hejo! 
Spóźniona reakcja, ale ważne, że w ogóle się pojawiła, co nie? ;)

Reakcja gif Pentagon, kiedy masz problem


Dedykowane:KoreanWojli



JINHO
Wstałaś rano lewą nogą. Nic nie było tak, jak być powinno. Nawet pogoda się nie sprawdziła, którą przepowiadali w radiu. Na dodatek zaspałaś, a twoja sukienka, którą wczoraj wrzuciłaś do prania nie zdążyła wyschnąć. Dlatego też nie miałaś pojęcia, co założyć na rozmowę kwalifikacyjną.

Irytowałaś się, przeglądając zawartość swojej szafy, nerwowo zerkając na zegarek.

- Jinho! - zawołałaś chłopaka zakładając różową bluzkę i granatową spódnice.

Wokalista w mgnieniu oka pojawił się w twoim pokoju pytając co się stało. Gdy po krótce wyjaśniłaś mu, jaki masz problem, zapytałaś prosto z mostu.

- Mogę tak wyjść?

Choć brunet nie wiedział jakich słów użyć, by cie nie urazić, to jego wyraz twarzy mówił sam za siebie.


HUI
Weszłaś do domu z kwaśną miną, którą od razu zobaczył mijający cie w kuchni chłopak. Przystanął na chwilę, dokładnie obserwując twoje zachowanie.

- Stało się coś czy po prostu jesteś zmęczona? - zagadnął.

- Zapomniałam odrobić zadanie i dostałam jedynkę. Co prawda mogę ją poprawić, ale jest to temat w którym nie jestem dobra.

- Może na internecie będzie rozwiązanie?

- Niestety nie ma. - powiedziałaś siadając przy stole. - Nie mam pojęcia co teraz zrobię.

- W sumie to nie mam nic ciekawego do roboty, więc mogę ci pomóc.

- Naprawdę? - spytałaś z nadzieją.

- Tak, tylko powiedz mi dokładnie, co to za zadanie i z czego.

- Matematyka, funkcje trygonometryczne. - poinformowałaś blondyna, jednak widząc jego zdziwiony wyraz twarzy zaczęłaś dalej tłumaczyć. - Sinus, cosinus i inne. Coś ci to mówi? - spytałaś widząc, jak wokalista próbuje sobie cokolwiek przypomnieć.


HONGSEOK
Wzięłaś kosz z praniem i wyszłaś na ogród. Stanęłaś przy sznurku znajdującym się pomiędzy dwiema brzozami. Postawiłaś kosz na trawie i spojrzałaś na sznurek wiszący parę metrów nad tobą. Chcąc go dotknąć stanęłaś na palcach, jednak on nadal nie był dla ciebie osiągalny.

- Kto go tak wysoko powiesił? - spytałaś oburzona.

Skierowałaś swoje kroki do domu chcąc wziąć jakieś krzesło lub drabinę. Mijając basen zobaczyłaś wokaliste siedzącego na leżaku. Niewiele czy też nawet nic nie myśląc, podeszłaś do niego.

- Seok?

- Hm?

- Pomożesz mi?

- W czym?

- Powiesisz pranie, które będę ci podawać.

- A co _____? Nie dosięgasz? - pytał śmiejąc się z ciebie. - Oj _____, jesteś taka malutka.


E’DAWN
Wzięłaś klucze od piwnicy i wywlokłaś z niej letnie opony. Byłaś już tak poirytowana zachowaniem chłopaka, że postanowiłaś sama zająć się tym, skoro on wiecznie "nie miał czasu".

Gdy wszystkie opony były przy samochodzie, zaczęłaś się zastanawiać, co dalej powinnaś zrobić.

- Potrzebuje podnośnik. - zdecydowałaś idąc do garażu. Jednak znalezienie go nie było takie proste.

Hyojong słysząc hałasy dochodzące z pomieszczenia, w którym przebywałaś postanowił sprawdzić czego szukasz.

- Co tu robisz? - spytał widząc, jak grzebiesz w szafie ze szmatkami.

- Szukam podnośnika.

- Jest w skrzyni obok.

- Możesz mi po prostu zmienić te opony? Zima już się skończyła. - spytałaś zamykając szafę.

- Wiesz... szczerze mówiąc, wolałbym popatrzeć, jak ty to robisz. - powiedział śmiejąc się ze swoich myśli.


SHINWON
Siedziałaś z koreańczykiem w kuchni popijając herbatę. Oboje spoglądaliście przez okno, gdzie bawiły się dzieci sąsiadki.

- A! - przerwałaś ciszę przypominając coś sobie. - Jutro przyjeżdżają na obiad twoi rodzice.

- To już jutro? - zdziwił się chłopak.

- Tak. Najgorsze jest to, że nie wiem co ugotować. Twoja mama gotuje świetnie. Nie wiem czy spełnie jej oczekiwania.

- Nie przejmuj się tym tak. - powiedział blondyn łapiąc twoją dłoń. - Po prostu zrób coś, co ci wychodzi najlepiej.

- Polskie danie? W tym jestem dobra.

- Nie, nie, lepiej nie! - zaczął protestować, przypominając sobie o tym, jak bardzo jego mama nie lubi polskiej kuchni.


YEOONE
- Pojechałabym gdzieś. - stwierdziłaś widząc zdjęcia znajomych dodane na jednym z portali społecznościowych, który właśnie przeglądałaś.

- Możesz jechać. Nie widzę przeszkód. - powiedział chłopak wchodząc do twojego pokoju.

- A ja widzę i to wiele. Po pierwsze nie mam prawa jazdy.

- Czyli musisz mieć kierowcę. - stwierdził siadając obok ciebie. - Więc pojadę z tobą.

- I tak nie wiem czy dostanę urlop.

- Zawsze możemy pojechać tylko na weekend. Sobota i niedziela wystarczy, albo na majówkę.

- Dobry pomysł. Tylko pojawia się kolejny problem. W góry czy nad morze?

Yeo bardzo dobrze rozumiał twój dylemat. W każdym miejscu na ziemi było coś wartego zobaczenia, dlatego razem z tobą zaczął się zastanawiać nad kierunkiem podróży.


YUTO
Siedząc w łazience przeglądałaś sklep internetowy z zabawkami dla małych dzieci. Towarzyszył ci raper, który myjąc zęby próbował ci pomóc w wyborze. W sobotę wybieraliście do twojej przyjaciółki. Tydzień temu urodziła ładnego chłopczyka i zostaliście zaproszeni by świętować to wydarzenie. Jednak nie wyobrażałaś sobie pójścia w gości bez prezentu dla małego.

- Może śliniaczek? - spytałaś.

- Jest na to za mały. - odpowiedział japończyk wypluwając piane.

- Pampersy? Chusteczki i kremy?

- Nie, co jeśli kupisz za duże albo za małe? - zadał pytanie retoryczne płukając buzię.

- Śpioszki?

- Body?

- Nie wiem. - powiedziałaś zrezygnowana wyłączając tablet.

- Spokojnie. - uspokajał cie chłopak. - Do soboty jest jeszcze trochę czasu. A znając ciebie napewno wymyślisz coś fajnego.


YANAN
- Wiosna! - krzyknął chłopak wchodząc do salonu. - A ty znowu siedzisz przed telewizorem. Chyba widziałaś już wszystkie możliwe seriale tego roku. - powiedział wyłączając urządzenie pilotem. - Powinnaś coś zrobić dla siebie.

- Chciałam. - przyznałaś biorąc kolejne czekoladowe ciastko, które zaraz zostało ci zabrane.

- Ale?

- Ale nie stać mnie na trenera osobistego.

- A po co ci on? Ja ci nie wystarczam? - pytał zdziwiony chińczyk. - Już wstawaj! Do prowadzenia fitnessu albo aerobiku każdy się nadaje. Udowodnie ci, że potrafie.

Yan stanął naprzeciwko ciebie i zaczął wykonywać ruchy, które po chwili kazał ci powtarzać.


KINO
Wyszłaś ze swojego pokoju smutna. Coś co zobaczyłaś parę sekund temu sprawiło, że przestałaś mieć ochotę na dalszą egzystencje.

Chcąc się komuś wyżalić poszłaś do salonu, gdzie zawsze ktoś był, głównie przez włączony telewizor z którego puszczano muzykę.

- Hyunggu! - powiedziałaś przytulając się do chłopaka stojącego przy oknie.

-______? Coś się stało?

- Tak. Nie udało mi się kupić biletu na koncert Hyuny. Wiesz jak mi zależało?
- Wiem, dlatego powinnaś od razu do mnie przyjść w tej sprawie.

- Po co? - spytałaś odsuwając się od niego.

- Jeszcze się pytasz? Załatwiłbym to. W końcu ma się ten urok osobisty. - wyjaśnił przeczesując włosy.


WOOSEOK
Czekając na obiad siedziałaś w kuchni, przeglądając ulotki uczelni, które dostałaś na dniach otwartych. Koniec roku zbliżał się i zastanawiałaś się nad wyborem studiów. Jednak do końca nie wiedziałaś, na co się zdecydować. Zbyt wiele kierunków cie interesowało.

- Co mam wybrać? - spytałaś wplątując palce we włosy.

- Nic ciekawego? - zagadnął chłopak.

- Wręcz przeciwnie. Zbyt duży wybór.

- W takim razie chodźmy gdzieś razem.

- Też się wybierasz na studia?

- Czemu nie.

- Czemu ze mną?

-  W ten sposób będziemy mogli spędzać jeszcze więcej czasu razem. - powiedział uśmiechając się.




Komentarze

  1. Wooseok z Tobą mogłabym iść wszędzie^^
    Masz ogromny + za to, że zrobiłaś reakcję z tym zespołem! Nie ma zbyt długiego stażu, no i jest ich całkiem sporo, ale reakcje wyszły przeuroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooseok 💗
    Czekałam na debiut Pentagon, odkąd tylko się o nich dowiedziałam :) A Wooseok został moim biasem stosunkowo szybko :")
    Reakcje bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I have a pen, I have a tagon. Uh Pentagon. Szczerze to nie znam zespołu, ale reakcje są świetne. No i oni są słodcy, ale ten E'DAWN kojarzy mi się z leniwcem ze Zwierzogrodu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio