Przejdź do głównej zawartości

Recenzja plastrów na nos od Cettua

 Hej.

Chciałabym się z Wami podzielić swoimi odczuciami dotyczącymi węglowych plastrów na nos Koreańskiej firmy CETTUA. Być może wspominałam przy jakieś okazji, że mam problem z rozszerzonymi porami. Przez to często zbiera się w nich brud i powstają zaskórniki. Chcąc się pozbyć tego problemu przetestowałam już sporo produktów. A jednym z nich są wspomniane plastry.



W opakowaniu jest 6 pasków, każdy zapakowany odzielnie. Głównym składnikiem jest węgiel aktywny, który ma za zadanie oczyścić pory z zaskórników, brudu i sebum. Za to oczar i aloes pomagają zamknąć rozszerzone pory i zmniejszyć zaczerwienia. Brzmi fajnie. Jednak nie łudziłam się, że ten produkt będzie strzałem w dziesiątkę. Bardziej zachęciła mnie cena promocyjna.


Ogólnie plastry są o tyle fajne, że są proste w użyciu i nie brudzi się rąk, jak to bywa w wypadku np. czarnej maseczki peel-off Pilaten. 


I jak dla mnie plusy produktu tutaj się skończyły. Po oderwaniu plastra co prawda widać, że co nieco wyszło. 


Jeśli macie parę małych zaskórników na nosie, to jak najbardziej te plastry są dla Was. Jednak jeśli na Waszym nosie jest ich sporo, to nie marnujcie pieniędzy. Lepszą alternatywą będzie wspomniana wyżej maska peel-off. Cena bardziej jest przekonującą i starcza na dłużej.


Inną alternatywą jest przyrząd do usuwania zaskórników. W moim przypadku usunął tyle samo zaskórników co węglowe paski. Przyrząd zachęca ceną i tym, że starcza na lata.



Zestawienie cenowe:

Cettua plastry na nos: 15,99 - ROSSMANN

Pilaten czarna maska: 14,99 - KOSMETYKIZAMERYKI.PL

Przyrząd do usuwania zaskórników: 9,99 - AVON


Podsumowując, drugi raz nie kupię tych plastrów. Szkoda moich pieniędzy. A Wy mieliście już do czynienia z tymi plastrami? Jakie wrażenia? Może macie inne sprawdzone produkty na zaskórniki? Dajcie znać w komentarzach. 


Komentarze

  1. Nie znam tej firmy więc dzięki za ostrzeżenie skoro nie warto ich kupować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się pozbyłam zaskórników w momencie kiedy przestałam się malować. A mogłam przestać, bo nosiłam maseczkę, więc i tak nie było widać, czy jestem pomalowana czy nie. Jedynie tusz do rzęs używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to ma inne podłoże. Też przestałam się malować, kiedy maseczki stały się obowiązkowe. Teraz bardziej dbam o swoją skórę, ale zaskórniki jak były tak są. Dobrze, że przynajmniej Ty już nie masz z tym problemu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio