Przejdź do głównej zawartości

3 powody dla których warto kupować na La Rose

Hej.

Parę miesięcy temu pisałam o sklepach internetowych z koreańskim produktami (możecie o tym przeczytać TUTAJ). Natomiast w tym poście chciałabym wyróżnić jeden taki sklep, podając powody, dla których warto robić tam zakupy. 



1) Duży wybór produktów 

W drogerii internetowej znajdziecie głównie koreańskie kosmetyki, ale dostępne są również polskie. Szeroka oferta obejmuje produkty perfumeryjne, kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu, higieny ciała a także naturalną chemię gospodarczą. To zdecydowanie duży plus. W jednym miejscu kupisz wszystko co potrzebujesz. 

Przykładowe marki koreańskie dostępne w sklepie: iUNIK, Heimish, Pyunkang Yul, secret Key czy Missha. 




2) Darmowe próbki kosmetyków 

Dodawane są do każdego zamówienia. Nie ważne czy zamówisz dwie rzeczy czy dziesięć, próbki i tak gwarantowane. Zawsze jestem z nich ucieszona. Widać, że ekipa daje te prezenciki od serca. Zobaczcie na poniższe zdjęcie. 


Kupione produkty to pianka (żółta po lewej) i serum (zielone z prawej strony u dołu) a reszta to próbki. 


3) Program lojalnościowy 

Nie jest to żadna nowość, bo większość sklepów prowadzi coś takiego. Jednak żeby z niego skorzystać trzeba się zarejestrować. A jak to działa? Za każde wydane 40 zł przyznawany jest 1 punkt. A 1 punkt to 1 zł na kolejne zakupy. Dzięki takim punktom możecie obniżyć koszt zamówienia. 


Oprócz tego pracownicy szybko realizują zamówienia. Paczki zazwyczaj wysyłane są w dni robocze w ciągu 24h od złożenia zamówienia, czyli czekasz max. 3 dni. 

Innym plusem są promocje i w miarę dobre ceny regularne. 


Słyszeliście już o tym sklepie internetowym? Robiliście tam zakupy? Jakie jeszcze inne sklepy znacie i polecacie? Dajcie znać w komentarzach. 



Komentarze

  1. Ostatnio robiłam tam zakupy, miło to wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam tego sklepu. Muszę zerknąć i może skorzystam z oferty

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że koreańskie kosmetyki są bardzo dobrej jakości. Będę musiała zajrzeć na stronę sklepu. Jestem ogromnie ciekawe co tam jeszcze mają.

    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio