Przejdź do głównej zawartości

Wszędzie widzę Kpop! ver.2

Cześć!
Być może wielu z Was pamięta pierwszy post, który pojawił się pod takim tytułem (Wszędzie widzę Kpop ver.1). Dla tych nie wtajemniczonych krótko nadmienię, że chodzi tutaj o skojarzenia z Kpopem.

Nieraz spotkaliście się z czymś co wywołało u Was uśmiech na twarzy, a dotyczyło Waszych kochanych idoli. Poniżej znajdziecie takie przykłady z mojego życia.




Pewnie nie tylko ja się zastanawiałam czemu f(x) tak długo nie mają comebacku. A tu proszę, odpowiedź znalazła się w supermarkecie. Amber postanowiła zająć się produkcją piwa. Chyba ten biznes jest bardziej opłacalny xD

Kolejną osobą (a raczej w tym wypadku osobami), które postanowiły sobie dorobić na czymś innym niż na muzyce jest duet z VIXX - Leo i Ravi. Co prawda nie wiem czy ich perfumy kuszą, ale przynajmniej cena nie jest wysoka.


I znalazł się trzeci przykład. Jak to się mówi "do trzech razy sztuka". Trzecim przykładem jest nowo powstały zespół M.O.N.T postanowił iść jeszcze w inną stronę i produkować odzież damską. Fanki z pewnością będą zachwycone ;P


Będąc w kawiarni Carte D'Or natknęłam się na deser, który chcąc nie chcąc kojarzy się tylko z jednym zespołem. Prawdziwy fan na moim miejscu koniecznie by go zamówił.


Oczywiście nie mogło zabraknąć Twice. Tym razem to dziewczyny zainspirowały się... pastą do zębów? No w sumie, nigdy nie wiadomo, kiedy do głowy wpadnie pomysł ;)


Producenci Schaumy prawdopodobnie zazdrościli chłopakom z Shinee lśniących i błyszczących włosów, dlatego postanowili wynaleźć szampon, który sprawi, że każdy z nas będzie miał możliwość poczuć się jak gwiazda.


Ostatnie zdjęcie jest dosyć wymowne. Wydawałoby się, że Zico jako gwiazda powinien jeździć Lamborghini albo Porche, a tu proszę, zwykły fiat. Ale kolor ładny.


Tyle moich teorii spiskowych. Mam nadzieję, że chociaż na chwilę post wywołał u Was uśmiech na twarzy.

Na koniec mam dla Was zadanie. Wiem, że również i Wy znajdujecie w tym szarym i zwykłym świecie zalążki Kpopu w różnych miejscach i sytuacjach (o czym między innymi świadczą komentarze z poprzedniego postu tej serii). Dlatego kolejna część będzie się składać z Waszych zebranych materiałów. Róbcie zdjęcia i ślijcie je do mnie na adres priya@onet.pl. W tytule wpiszcie tytył serii "Wszędzie widzę Kpop", załączcie zdjęcie, wymyślcie jakąś teorie czy też opis do zdjęcia i podpiszcie się. Na Wasze mejle czekam do 24.11, a więc macie cały miesiąc! Oby jak najwięcej zdjęć napłynęło ;)

Komentarze

  1. Ja jak czytałam 'Króla Edypa' to na końcu dostrzegłam EXOdos XD Wszędzie kpop XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh apteka Ziko, za często ją widuję. Niestety ostatnio nie zwracam uwagi na takie rzeczy, więc nie mam się czym pochwalić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dałam długi okres czasu na wysyłanie zdjęć, więc może akurat uda Ci się coś zauważyć ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio