Przejdź do głównej zawartości

Kto zaśpiewał lepiej? - "Hot Issue"

Cześć! 
Przyznaję, że ciężko było mi się zebrać żeby powrócić na nowo z tą serią. Ale skoro obiecałam, że ją reaktywuje, to czuję się wręcz przymuszona do działania w tym kierunku.

Dzisiaj cofniemy się trochę w czasie i powrócimy do roku 2009. Debiutował wtedy zespół, który już się rozpadł. Mam tutaj na myśli 4MINUTE. Debiutancka piosenka tego zespołu to "Hot Issue", która skupia się na wykazaniu wyjątkowości nowo powstałego zespołu. Wtedy dziewczyny faktycznie były gorącym tematem. Głównie dlatego, że był to pierwszy girlsband od Cube Entertiment i jedyny przez 6 lat.


Oryginał pewnie jest Wam dobrze znany. A czy znacie covery zaśpiewane przez innych idoli? Znajdziecie je poniżej.



SUNNY (SNSD) 

Głos Sunny bardzo zmienił się przez te lata. I choć z reguły bardzo dobrze śpiewa, tutaj zabrakło energii, wczucia się w piosenkę. Ładnie wyciąga wysokie tony, ale ta piosenka nie pasuje do niej. Dodatkowo Tiffany chciała trochę pomóc, jednak niezbyt jej to wyszło.

2AM

Jest to miła odmiana dla ucha. Piosenka nabiera innego brzmienia. Jednak i w tym wykonaniu czegoś brakuje, mianowicie poweru i swagu. Ale jest za to świetna parodia. Ich śpiew, stroje i ruchy sprawia, że widz dobrze się bawi. Oglądając ten występ zawsze mam uśmiech na twarzy. Są naprawdę zabawni. I gdybyśmy tutaj oceniali całość, to z pewnością ten cover by wygrał.


Dziewczyny z Produce 101
(Hwang Sooyeon, Han Hyeri, Kim Hongeun, Yu Suah i Lee Suhyun) 
Tutaj mamy już do czynienia z poważnym występem, przygotowanym bardzo starannie pod każdym względem. I choć dziewczyny mają nikłe doświadczenie (albo nawet żadne), to podobało mi się, że dążyły do perfekcji i profesjonalizmu. Warto też zwrócić uwagę na charyzme, synchronizacje i zaangażowanie. Występ podobał mi się do tego stopnia, że stwierdziłam, że dziewczyny dorównały oryginałowi.

A co Wy myślicie o tych występach? Dobrze się zastanówcie i poniżej zagłosujcie.

Komentarze

  1. Ahhh lubię tą serię, cieszę się że zdecydowałaś się ją przywrócić. Jak będziesz miała problemy mogę pomóc coś znaleźć. I oczywiście zagłosowałam na 2AM (mój Jokwoś), Sunny zaśpiewała bardzo ładnie, ale rzeczywiście brakowało tego poweru, a występ dziewczyn z produce 101 był bardzo dobry i chyba lepszy od oryginału, aczkolwiek pozostałam wierna Jo Kwonowi. No i jednak dobry cover to taki który ma ręce i nogi i coś co sprawia, że nie w sposób pomylić go z oryginałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Twoją opinią. Zdecydowałam się wrócić do tej serii. Spróbuję raz w miesiącu dodawać kolejne porównania. Jeśli chodzi o materiały, to nie musisz się o nie martwić. Mam ich dosyć sporo, na yt zrobiłam sobie specjalne playlisty. Więc jak się pewnie domyślasz problemem jest tutaj czas. Ale powoli wracam do starej rutyny (jeśli chodzi o bloga). Oby udało mi się z moimi planami xD

      Usuń
  2. Ooo albo tak mi przyszło do głowy, że jakbyś nie miała pomysłów to by zrobić siostrzaną serię "Kto lepiej zatańczył?", bo zauważyłam, że łatwiej znaleźć materiały, ale to tylko taka luźna sugestia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł. Faktycznie materiałów byłoby o wiele więcej, co się wiąże z tym, że musiałabym wygospodarować więcej czasu na serię. Póki co wstrzymam się z tym pomysłem. Ale bardzo Ci dziękuję <3 Będę o tym pamiętać

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio