Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie ankiety

Witajcie! 
Sporo osób wzięło udział w ankiecie z czego bardzo się cieszę. I oczywiście dziękuje Wam za to 💟.  Wyniki faktycznie dały mi trochę do myślenia. Może dokładnie nie będę ich wyjawiać, ale jak wspomniałam w jednym poście odniosę się do nich.



Pierwsze pytanie pozwolę sobie pominąć, bo nie było ono takie ważne. Ale za to drugie, uświadomiło mi, jak bardzo lubicie czytać Reakcje gif. A odpowiedzi na kolejne pytanie wskazuje, że to głównie one przyciągają do mojego bloga.

Czwarte pytanie totalnie mnie zaskoczyło, a raczej Wasze odpowiedzi, ale pozytywnie :) Jakie posty powinny pojawiać się częściej? Otóż One shoty i Rozdziały opowiadań. Szczerze mówiąc myślałam, że to, co do tej pory stworzyłam, w ogóle się Wam nie podoba, bo właśnie posty z tej kategorii mają najmniej komentarzy. Ale w tej części chciałabym jeszcze zwrócić na dwa tematy, które osiągły większą ilość głosów. Pierwszy z nich to seria Kto zaśpiewał lepiej?. Dawno nie pojawił się post porównujący wykonania różnych zespołów tej samej piosenki. Nawet mimo moich noworocznych zapowiedzi. Teraz, gdy już wiem, że jest to ciekawa seria mam zamiar się do niej przyłożyć. Jednak inaczej jest z Grami, które z wcześniejszym tematem zajęły trzecie miejsce. Tutaj bywa tak, że pomysły rzadko się rodzą, a nie siedzę tak często w internetach,  jak kiedyś,  by zbierać materiały chociażby do gry Zgadnij, kto to na bieżąco. Co prawda mogę pójść na łatwiznę i zaoferować Wam, gry jakie oferują inne blogi, ale sama od siebie oczekuje czegoś innego, bardziej ambitnego i kreatywnego.

Przejdźmy teraz do tego czego brakuje blogowi.
- Reakcje NCT - z tym się zgodzę, bo nie ma reakcji z tym zespołem, ani z podgrupami.
- Reakcje - Według mnie - nie. W sumie stworzyłam ich 50. Są różne zespoły, więc jest w czym wybierać. Ale jeżeli spojrzymy na dany zespół, który wystąpił w nich dopiero raz, albo weźmiemy pod uwagę zespół, który jeszcze w ogóle się nie pojawił, to faktycznie można dojść do wniosku, że tych reakcji jest mało.
- BTS - osobiście już mam dość tego zespołu, choć lubię o nim pisać, to zauważyłam, że najwięcej jest ich na moim blogu. Tak naprawdę blog jest poświęcony ogólnie Kpopowi, a nie tylko BTS, dlatego w najbliższym czasie będę chciała skupić się na innych zespołach. Co nie oznacza, że całkiem zrezygnuje z tych utalentowanych osób.

I prawie na sam koniec zostawiłam sobie dwie sugestie, które są konkretne. Właśnie czegoś takiego od Was oczekiwałam. Mam nadzieję, że autorzy nie obrażą się jeśli zacytuję je dosłownie.
"Memy mogłyby się pojawiać rzadziej na rzecz innych postów" 
Na pierwszy rzut oka wydaje się to dosyć dobry plan. Tylko, że właśnie memy zabierają mi najmniej czasu. Gdyby ich nie było, reakcje, opowiadania czy inne posty i tak pojawiały by się rzadko. Nie raz muszę usiąść i poświęcić więcej czasu na dopieszczenie rozdziału, a Memy powstają w ciągu godziny, jak nie mniej.

"Systematyczne dodawanie postów - jak było napisane (mniej więcej jak pamiętam) - w poniedziałki memy, a w środy reakcje, ale więcej widziałam memów niż reakcji mimo długiego czekania" 
Jeszcze doszły Memy z aktorami w każdy piątek xD Ale faktycznie Memów jest dużo. A Reakcje, cóż pisałam w dwóch ostatnich postach w których właśnie były Reakcje gif, że ciężko mi się je pisze. W ogóle nie sprawiały mi przyjemność. Przymuszałam się do pisania. A przecież nie tak powinno to wyglądać. Jaki jest sens pisania na siłę? Musiałam odpocząć od tego. Na początku stwierdziłam, że poinformuję Was, że "jak będą (reakcje) to będą". Również w opisanym harmonogramie po prawej stronie zostały one ściągnięte, bo nie chciałam byście w każdą środę się łudzili. Więc uważam, że nie mam problemu ze systematycznością, bo posty pojawiają się według harmonogramu. Oprócz dnia wczorajszego, gdzie zapowiadane Kpopowe memy się nie pojawiły.

Ankieta zakończona, wyniki są, ale co dalej? Memy będą pojawiać się, jak do tej pory. Poniedziałek - Kpopowe memy, a w piątek - Memy z aktorami. Reaktywuje serię Kto zaśpiewał lepiej? i postaram się o jakąś Grę jeszcze w tym miesiącu. W weekend pojawi się kolejny rozdział Świadka prawdy 2, a w przyszłym tygodniu Reakcja gif. Opisy dram i filmów z krótką recenzją będą pojawiać się jak do tej pory. Coś jeszcze? Nie wiem xD Jeśli o czymś nie wspominałam lub nie udzieliłam satysfakcjonujacej odpowiedzi, to dajcie mi znać. Z pewnością odpowiem.

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za udział w ankiecie!

Pozdrawiam :) 

Komentarze

  1. Je tam. Jak dla mnie teraz jest dobrze. Każdy znajdzie coś dla siebie. Cieszę się że zdecydowałaś się przywrócić "Kto zaśpiewał lepiej?" ponieważ lubiłam tą serię. Powodzenia z pisaniem, bo widzę, że trochę opowiadań zaplanowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowanie zawsze jest spoko. Gorzej z realizacją. Ale będę się starać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio