Przejdź do głównej zawartości

The Negotiation


Koreański tytuł: Hyeobsang

Gatunek: thriller, kryminał, akcja 

Kraj pochodzenia: Korea Południowa

Rok produkcji: 2018 

Czas trwania: 114 min. 

Reżyseria: Lee Jongseok

Scenariusz: Choi Sunghyun



Obsada 

Hyun Bin jako Min Taegu


Son Yejin jako Ha Chaeyoon



Opis

Chaeyoon to najlepszy negacjator do spraw Negocjacji Kryzysowych, dlatego zostaje zwerbowana do poważnej sprawy. Taegu jest przemytnikiem broni dla międzynarodowej organizacji przestępczej i uprowadził zakładników. Ha Chaeyoon ma 12 godzin by uratować zakładników i dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi. 



Zwiastun



Moja opinia

Już dawno chciałam obejrzeć ten film ze względu na głównych bohaterów. Przyznaje, że Hyun Bin w roli złoczyńcy bardzo mi się podobał. A ogólnie cały film ciekawy. Ciągle zastanawiałam się nad motywami Min'a. Wciągnęła mnie ta historia filmowa i nie spodziewałam się takiego obrotu spraw. Polecam! 



Zdjęcia








Gdzie obejrzeć 

Drama Online


Źródła zdjęć

(1), (2), (3), (4), (5)

Komentarze

  1. Fajnie że film ci się podobał ale nie jestem przekonana czy on jest dla mnie ^^ ale może jak ede mieć chęć na kryminał to sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że dałaś link, gdzie obejrzeć. na pewno sprawdzę
    skończyłam oglądać polecane przez Ciebie The memorist. Bardzo przyjemnie się oglądało. Dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam tylko, że trzeba zalogować się na Drama Online żeby obejrzeć film.
      Cieszę się, że The Memorist Ci się podobało. Mi też przyjemnie oglądało się tą dramę. Lubię głównych bohaterów. Dobrze zagrali i ta chemia między innymi na planie jak i poza nim. Zawsze wywołuje u mnie uśmiech

      Usuń
    2. obejrzałam. Bardzo mi się podobało, zwłaszcza gdy główny winowajca został zamordowany xD
      Trochę dziwnie było zobaczyć Hyun Bina w takiej roli (znam go jedynie z Secret Garden i Crash Landing On You), ale świetnie zagrał. Zakończenie nie do końca satysfakcjonujące, ale dające nadzieję, że winni zostali ukarani. Liczyłam się z tym, że Taegu zginie. I sądziłam, że w procesie eliminowania świadków ucierpi też negocjatorka, ale na szczęście się myliłam,

      Usuń
    3. Zgadzam się z Tobą :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio