Przejdź do głównej zawartości

Aktualizacja

Hejo!
Jak Wam mijają wakacje, urlop albo po prostu czas wolny czy też dni? Mi bardzo szybko. Nawet kiedy nie mam na dany dzień konkretnych planów, to nim się obejrzę a tu już po 17. I tak jakoś przeleciał miesiąc, a tu na blogu żadnego nowego posta. Chciałabym się Wam wytłumaczyć.

Ostatnio miałam ciężki okres. W sumie trwa on od początku pandemii, ale raz jest lepiej a raz gorzej. Właśnie przez ostatnich kilkanaście dni było gorzej. Z tego powodu nie wchodziłam na swojego bloga ani też za bardzo nie pojawiałam się u innych. Byłam też na weekend w górach, ale odpoczynek ten był chwilowy i niewiele co dało. Nadal nie uporałam się ze swoimi problemami, ale postanowiłam się nie poddawać. Coś co mnie nadal trzyma przy tym blogu to Wy, moi czytelnicy. Nawet nie zauważyłam, że w minionym miesiącu dostałam od Was sporo pozytywnych komentarzy. To sprawiło, że znowu mam motywację. Chciałabym Wam za to bardzo podziękować <3 To dla mnie wiele znaczy.


Kończąc już chciałbym Wam zapowiedzieć nowe treści jeszcze w tym miesiącu (dobrze, że miesiąc dopiero się zaczął XD). Jednak troszkę musicie na nie zaczekać, bo mam pustkę w głowie. Tak dawno nie myślałam o blogu, że nie wiem jakie posty chciałabym opublikować. Jeśli macie jakieś pomysły, pytania do mnie lub jakieś życzenia, to zachęcam Was do napisania komentarza. Obiecuję, że na każdy odpowiem.

Tymczasem życzę Wam miłego dnia :)


Komentarze

  1. Nawzajem miłego dnia (i całej drugiej połowy roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymaj się :) czasami jest tak, że rzeczy które dziś nas martwią, za rok nie będą miały znaczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Dziękuję za słowa wsparcia ❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio