Przejdź do głównej zawartości

Plany

Moi drodzy! 
W roku 2017 moim celem było napisanie więcej postów niż to było w roku 2016 i przyznać trzeba, że mi się udało. W sumie opublikowałam 144 postów z czego się cieszę. Jednak jest też druga strona medalu. Często czułam, że na blogu nie pojawia się nic wartościowego czy też ciekawego. Dlatego na rok bieżący postanowiłam, że zwrócę uwagę na jakość (treść) publikowanych tematów. W związku z tym chciałam podzielić się z Wami swoimi planami.



BEZ ZMIAN
To co było, a zostaje to oczywiście memy. Kpopowe Memy pojawiać się będą w każdy poniedziałek, natomiast Memy z aktorami będą tylko raz w miesiącu. Posty z serii "Kto zaśpiewał lepiej", jak i "Problem zamknięty w piosence" również raz w miesiącu. Ciężko powiedzieć coś na temat opisów dram i filmów. Dotychczas pojawiały się one, gdy obejrzałam coś ciekawego i myślę, że nadal tak będzie.



POD ZNAKIEM ZAPYTANIA
Reakcje gif - Przyznaję, że ostatnio w ogóle nie umiem nic wykrzesać z siebie. Choć nadal lubię je czytać i wymyślać, tak przemóc do pisania się nie mogę. Wiem, że mam jeszcze zaległe zamówienia, ale szczerze mówiąc, ciężko stwierdzić czy zostaną zrealizowane.

Gry - Trochę ich już było. Tutaj akurat od Was zależy czy się mają pojawiać. A jeśli tak, to podajcie konkretne, czyli takie, które się Wam podobały, bo nie chcę publikować czegoś, co nie będzie Was interesować.



CO NOWEGO
One shot - Jestem w połowie pisania historii z kolejnym artystą z wytwórni YG. Możecie zgadywać, kto zagra rolę główną. A kiedy zostanie on opublikowany? Może uda mi się w lutym. Poinformuję Was jak już będą znaczne postępy.

Na kogo wypadnie? 

Wywiady - Myślałam o tym dość długo. Postanowiłam jednak Was zapytać czy chcielibyście coś takiego przeczytać. Będą to wywiady przeprowadzone z pisarzami, blogerami i zwykłymi czytelnikami. Ale jest jeden warunek, osoba ta musi interesować się Kpopem. Oczywiście wszelkie szczegóły podałabym później. Pytanie tylko, co o tym myślicie?

Scenariusze - Krótsze niż one shoty. Sytuacje z Waszymi ulubionymi idolami na specjalne zamówienie. Kupujecie to?

 
A OPOWIADANIA?
Cóż, oprócz skończenia "Świadka prawdy 2", póki co nic nie planuje. Może z czasem nasunie się jakiś pomysł, który będę chciała zrealizować. W sumie mam napisane dwa rozdziały pewnego opowiadania, ale mój zapał ostygł.

"Coś słabo to widzę..." 


To w sumie tyle. Czekam na Wasze opinie, czy też pomysły jeśli chcecie, by jakaś seria powróciła lub by coś nowego konkretnego się pojawiło. Liczę na Wasze komentarze!

Komentarze

  1. Jestem bardzo dumna z aktywności Twojego bloga. Nawet o ile pamiętam jestem z Tobą niemalże od początku, od bardzo długiego czasu. Bardzo polubiłam Twojego bloga, jest na nim tyle fajnych i ciekawych rzeczy, że tylko raz jak się na niego wejdzie zostaje się na dłużej, ja tak zrobiłam.
    Szkoda, że od maja do września nie byłam tak aktywna jakbym chciała na swoim blogu i nie obserwowałam innych blogów, ale potem kiedy wróciłam i zobaczyłam, że nadal dodajesz posty to byłam ucieszona, że jesteś i nadal aktywnie prowadzisz blog. Gratuluję Ci takiego aktywnego roku tutaj i życzę Ci, aby taki był ten nowy aż do ostatniego miesiąca!
    Co do planów to ciekawie się to wszystko zapowiada. Memy oczywiście kocham i zawsze na nie wyczekuję z niecierpliwością.
    Tęsknię za reakcjami, ale też wiem coś o zastoju w pomysłach i uczuciu kiedy nie można nich napisać D:
    Buzia mi się uśmiechnęła kiedy przeczytałam ''one-shot''! Bardzo na to czekam.
    Ten pomysł o wywiadach brzmi ciekawie! W sumie nie widziałam jeszcze czegoś takiego na innych blogach, dlatego byłoby ciekawie, gdyby pojawiało się tutaj. Ten pomysł jest bardzo dobry~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za takie kochane słowa <3

      Usuń
  2. Super! kocham ten blog i życzę ,żeby dalej się rozwijał! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że tak będzie :)

      Usuń
  3. Gratuluję pracy na blogu ^^ cieszę się że zrealizowałaś postanowienia i mam nadzieję że będziesz dalej się rozwijać i pisać jeszcze więcej z radością, której mi niestety brakuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, mam nadzieję, że Twój stan za niedługo się poprawi. Będę trzymać za Ciebie kciuki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio