Przejdź do głównej zawartości

#48 Reakcja gif Super Junior, na wiadomość o nowym poście na blogu

Hejo! 
Przepraszam, że takie krótkie i ogólnie, że tak późno dodaje. Miłego czytania :)

Dedykowane: Podoina

Reakcja gif Super Junior, na wiadomość o nowym poście na Twoim blogu 




SIWON 
Wokalista od godziny siedział w swoim pokoju na łóżku. Wiedział dokładnie, że w każdą środę o tej porze można spodziewać się od ciebie kolejnego postu z jego ulubionej serii, dlatego co chwila odświeżał bloga czekając w napięciu na moment pojawienia się wpisu. Na szczęście w końcu go dodałaś tym samym uszczęśliwiając przyjaciela.

- Uhu! Nowa notka! Czas na czytanie! - mówił ciesząc się, jak małe dziecko.


RYEOWOOK
Wokalista wszedł do twojego pokoju śmiejąc się głośno. Słysząc jego charakterystyczny śmiech uśmiechnęłaś się i patrzyłaś na niego wyczekująco chcąc dać mu do zrozumienia, że czekasz na wyjaśnienie, co go tak rozbawiło.

- Kangin twierdzi, że masz stronę internetową o podróżach. - mówił stopniowo się uspokajając. - Jakoś nie umiem w to uwierzyć. On żartował, prawda?

- Mówił szczerą prawdę. - uświadomiłaś wokalistę, który zamilkł na chwilę próbując zebrać myśli.

- Nie wiedziałem. Czemu zawsze dowiaduje się ostatni? - zapytał z wyrzutem.



HEECHUL
Chłopak próbował być obojętny na fanfiction, które publikowałaś. Co prawda udawało mu się to, ale tylko przed tobą. Świetnie krył się z byciem twoim największym fanem.

Siedząc w pokoju przy komputerze, z podnieceniem czytał o parze, która w namiętny sposób okazywała sobie miłość. Jednak jak to zawsze w życiu bywa w najlepszym momencie musiałaś mu przerwać wchodząc do pomieszczenia.

- Co jest młoda? - spytał przełączając na inną stronę.

- Mam do ciebie prośbę. Przeczytaj choć kawałek mojego opowiadania i oceń. Zależy mi na twoim zdaniu. - prosiłaś.

- Nie mogę tego zrobić.

- Dlaczego?

- Dobrze wiesz, że mnie to nie obchodzi. Nie lubię opowiadań tego typu.

Słysząc kolejny raz to samo zrezygnowana opuściłaś pomieszczenie z nadąsaną miną. Natomiast wokalista powrócił do czytania, czując jak z każdym zdaniem jest mu coraz goręcej.



KANGIN
- Wiesz co ______?

- Co? - spytałaś przenosząc wzrok z telewizoru na swojego rozmówcę.

- Dostałem dzisiaj mejla o nowych poście na twojej stronie internetowej. Pomyślałem, że przeczytam od razu żeby mieć to z głowy.

- I?

- I muszę przyznać, że świetnie piszesz. Z taką łatwością dobierasz odpowiednie słowa, że aż chce się czytać więcej i więcej.

- Naprawdę? - spytałaś rumieniąc się pod wpływem jego słów.

- Tak. Zastrzeliłaś mnie tym postem. - powiedział potwierdzając prawdziwość swoich słów wymownymi gestami.



DONGHAE
Między tobą a wokalistą była wyjątkową przyjaźń, pomimo dużej różnicy wiekowej. Byliście odmienni charakterami i dobrze się uzupełnialiście. Tancerz był odpowiedzialny, spokojny i pracowity, natomiast ty lubiłaś bujać w obłokach i często dużo mówiłaś a mniej robiłaś. Dlatego słysząc o nowym poście na blogu, którego myślał, że nie ma, niedowierzał i zaczął się z Ciebie nabijać.

- Piszesz bloga? Nie rozśmieszaj mnie. - powiedział śmiejąc się.



EUNHYUK
Choć chłopak zawsze chętnie oferował swoją pomoc, chociażby w udzielaniu rad lub spojrzenia na daną sprawę z innej perspektywy, to często bywało tak, że tematy rozmów, które poruszałaś nie interesowały go. Nawet, gdy z zapałem mówiłaś o założonym blogu i nowych notkach, raperowi jednym uchem wszystko wchodziło a drugim wychodziło. Nie umiał się skupić się na czymś o czym nie miał pojęcia. Jednak nie chciał sprawić ci zawodu, dlatego postarał się o pozory przemawiające za tym, że cie słucha.



YESUNG
- Słyszałem, że dodałaś nowy artykuł. - oznajmił szatyn przekraczającej próg salonu.

Słysząc jego słowa podniosłaś się na kanapie do siadu. Będąc nieco zaskoczona i zakłopotana pytaniem, które wiedziałaś, że zaraz padnie zaczęłaś przygryzać dolną wargę.

- Czemu ustawiłaś nagle bloga na prywatnego? Chciałem przeczytać, a tu pisze, że nie mam dostępu. O co chodzi? - spytał siadając naprzeciw ciebie.

- Cóż... Wszystko przez to, że napisałam one shota z parą homoseksualną. Wiem, że nie lubisz czytać takich rzeczy, dlatego postanowiłam to ukryć.

-______, nie ważne co piszesz i tak cię kocham. Pamiętaj o tym. - nakazał pokazując ci swoją miłość.



KYUHYUN
Chłopak zakradł się do pokoju w momencie, gdy pisałaś informacje a także swoją opinię na temat nowego zespołu na rynku. Maknae zwykle wycofywał się w takiej sytuacji, byś nie straciła przez niego weny, jednak zdjęcia, które oglądałaś i sposób w jaki ich wychwalałaś sprawił, że aż się w nim zagotowało.

- Hej! Tak się nudzisz, że wypisujesz jakieś głupoty w internecie? Już ja o to zadbam, żebyś się nie nudziła. - zapewnił pokazując co ma na myśli.



SUNGMIN
- Czytałeś może coś na moim blogu? - spytałaś pomagając przyjacielowi w ogródku. Postanowiłaś przerwać ciszę. Choć nie była ona niezręczna, to głupio było ci nie zamienić chociażby słowa z wokalistą, którego ostatnio bardzo rzadko widywałaś.

- Nie. Wybacz mi. Nie mam czasu, kiedy tego przeczytać. Teraz rodzina jest dla mnie najważniejsza. - przyznał szczerze.



SHINDONG
Raper jakiś czas temu przez przypadek znalazł twojego bloga. Tak naprawdę ukrywałaś się z nim jak mogłaś chcąc zachować taką małą tajemnice dla siebie, ale gdy tancerz wyznał, że o wszystkim wie, postanowiłaś zapytać go o opinię myśląc, że szczerze powie co o tym myśli i faktycznie Shindong był szczery do bólu.

- Zabawne, że piszesz o czymś o czym nie masz bladego pojęcia. - skomentował śmiejąc się.



LEETEUK
- Nie rozumiem dlaczego postanowiłaś tak szczegółowo napisać tak dużo pozytywnych zdań na temat tego modela. - wyraził swoje niezadowolenie lider.

- Jest osobą godną naśladowania. Zrobił wiele dobrego dla innych. Poza tym jest wzorowym obywatelem i mężem. - odpowiedziałaś przeglądając komentarze pod artykułem.

- Moim zdaniem powinnaś wybrać kogoś innego.

- Kogo? - spytałaś przenosząc na niego wzrok.

- Chociażby mnie. Jestem dobrym mężem i wspaniałym ojcem. Następnym razem to muszę być ja. - przekonywał cie trzymając wasze dziecko na rękach.


Komentarze

  1. Heechul ty zboczeńcu! Tia potem Yesiek czyta takie opko i "Jak to ja z Ryeowokiem?!". Świetne reakcje, jak zawsze. Skąd jest ten gif z Siwonem? Aaa i tak przypominam: Infinite

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie wiem skąd jest gif z Siwonem. Może z jakiejś dramy? Nie zagłębiałam się w to. A co do zamówienia to pamiętam i napewno się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko ^^ haha
    Kolejne genialne reakcje ^^ naprawdę do nich pasują! :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio