Przejdź do głównej zawartości

Kanały z tłumaczeniami - YouTube

Yo!
Pomysł na utworzenie takiego postu zrodził się w mojej głowie, gdy miałam trudności z przetłumaczeniem sobie odcinka jakiegoś koreańskiego show. Oczywiście z czasem pojawia się więcej filmów, na których są napisy angielskie, ale szczerze mówiąc wolę obejrzeć w języku polskim. Przynajmniej mam wtedy pewność, żę dobrze zrozumiałam.

Kanały na YT:

Głównie znajdziecie tam parodie dram w wykonaniu idoli.


Tłumaczenia piosenek.


Tłumaczenia niektórych filmików z kanałów chłopaków z BTS.


Tutaj również tłumaczenia filmików z chłopakami z BTS.


Kanał z tłumaczeniem piosenek BTS + odcinek Weekly Idol.


I znowu pojawia się BTS ze swoją kamerą, czasem również Seventeen.


Tłumaczenia piosenek kpop.


Tłumaczenia piosenek.


Tłumaczenia filmików z EXO, Red Velvet, Taeyeon i innymi idolami. Dodatkowo jest 7 odcinków Weekly Idol.


Tylko i wyłącznie Monsta X, jednak tylko filmiki typu shows.


Tłumaczenia różnych programów z GOT7, Royal Pirates, Bigbang, Teen Top itd. Znajdziecie również na kanale tłumaczenie Web Dramy i parodie dramy Secret Garden.


Tłumaczenia piosenek kpopowych.


Przeróżne wywiady, zadania i programy z takimi gwiazdami jak 24K, EXO, NU'EST, BTS, Teen Top itd.


Tylko i wyłącznie Seventeen, jednak tylko shows.


Tłumaczenia ulubionych programów telewizyjnych takich jak Weekly Idol. Pełno wywiadów. Największy wybór filmików z idolami kpopu.


Ten kanał jest powiązany z kanałem powyżej, jednak na tym znajdziecie tłumaczenia piosenek. I tym razem się nie rozczarujecie, jest ich pełno.


Głównie znajdziecie na kanale tłumaczenia piosenek, ale znajdzie się jakiś odcinek Weekly Idol czy American Hustle.


TheNabiya
Tłumaczenia piosenek.


Tyle kanałów subskrybuje na yt. Trochę ich jest. Być może nawet jest ich więcej, jednak nie mam o nich pojęcia. Są jeszcze jakieś z tłumaczeniami, których nie uwzględniłam? Dajcie znać.

Doceniam prace osób, które tłumaczą różne programy rozrywkowe czy tez piosenki. Jestem im wdzięczna za to <3.

Pojawił się kolejny post z tej serii zawierający kanały z tłumaczeniami na Dailymotion. Znajdziecie go TUTAJ.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio