Przejdź do głównej zawartości

W cieniu - D.Holic

Hejka!
Na początku chciałabym powiedzieć, że możecie w komentarzach pisać propozycje kolejnych zespołów, które Waszym zdaniem powinny zasłużyć na więcej uwagi. Mam jakąś tam listę stworzoną, ale też chciałabym zobaczyć, a może też i odkryć coś nowego.

Rena z nowymi członkiniami, których imiona jeszcze nie są znane, a dołączyły w lutym 2017 r.

D.HOLIC
Dziewczyny należą do H.Mate Entertainment, zadebiutowały 23 października 2014 roku z piosenką "I don't know".


CZŁONKINIE

Rena

Prawdziwe imię i nazwisko: Rena Myoui 
Pozycja: wokalista, twarz grupy
Data urodzenia: 29 czerwiec 1991

Inne: Jest narodowości Japońskiej.



BYŁE CZŁONKINIE
Nine

Prawdziwe imię i nazwisko: Mihee Gu
Pozycja: lider, wokalistka
Data urodzenia: 5 październik 1992

Inne: Opuściła grupę w sierpniu 2015 r z powodów osobistych.


Danbee

Prawdziwe imię i nazwisko: Danbi Jang
Pozycja: wokalista, raperka
Data urodzenia: 13 maj 1993

Inne: Opuściła grupę w czerwcu 2016 r z powodów zdrowotnych.


Duri

Prawdziwe imię i nazwisko: Duri Kim
Pozycja: liderka, wokalistka
Data urodzenia: 26 sierpień 1993

Inne: Opuściła grupę w czerwcu 2016 r. z powodów zdrowotnych kończąc tym samym kontrakt.


Hami

Prawdziwe imię i nazwisko: Hami Wang
Pozycja: tancerka, wokalistka
Data urodzenia: 23 październik 1993

Inne: Jest narodowości chińskiej. Zagrała w web dramie "Romantic Boss" w 2016 r. 10 lutego 2017 wytwórnia ogłosiła, że opuściła zespół.

Hwajung

Prawdziwe imię i nazwisko: Hwajung Kang
Pozycja: wokalistka, maknae
Data urodzenia: 10 maj 1995

Inne: Dołączyła do zespołu w sierpniu 2015 r, a w lutym 2017 go opuściła.

EJ

Prawdziwe imię i nazwisko: Eunju Song
Pozycja: raperka
Data urodzenia:

Inne: Dołączyła do zespołu w czerwcu 2016 r, a w kwietniu 2017 roku opuściła go by skupić się na modelingu.




Albumy: Dark with Dignity(2014), Chewy(2015), Murphy&Sally(2015), Color Me Rad(2016).

TELEDYSKI

I Don't Know


Chewy


Murphy And Sally


Color Me Rad


CIEKAWOSTKA
Rena jako jedyna z zespołu jej jego członkiem od powstania.

Zwróciłam uwagę na dziewczyny od piosenki "Chewy" i tak z nimi zostałam. Jak widać dużo w zespole się zmienia, dlatego nie nauczyłam się jeszcze ich imion. Poza tym zdziwiła mnie mała ilość informacji, która krąży w internecie, a przecież dziewczyny nie należą do świeżynek. Gdy tylko pojawi się więcej materiałów uzupełnię post.

Jak Wasze wrażenia? Znacie zespół? Co myślicie o ich muzyce?

Komentarze

  1. Chociaż słucham k-popu pięć lat o dziewczynach dowiedziałam się w zeszłym roku kiedy powróciły z piosenką ''Chewy''. Wtedy zwróciłam na nie uwagę. Zespół chociaż utalentowany nie jest doceniany niestety, a szkoda, bo mają potencjał i wiedzą, że chcą robić dalej to co robią a dużo osób nie zwraca na nie uwagi a inni nawet nie wiedzą o istnieniu takiej grupy. Mimo wszystko cieszę się, że i Ty je znasz bo myślałam, że u nas w Polsce jestem jedyna, która wie o istnieniu tych dziewczyn~ <3
    Co do zespołów o większej uwadze ja osobiście podaję : MYNAME, Boys Republic, ToppDogg, HIGH4, BOYFRIEND, SPICA, SONAMOO i... jak na ten moment to by było tyle, aczkolwiek jest tego naprawdę więcej. Zespoły wymienione są jednymi z moich ulubionych zespołów i zasługują na naprawdę dużo uwagi i miłości <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zespoły. Będę je miała na uwadze. Co do Sonamoo to już był post o nich, bodajże w czerwcu. Ale kto pamięta takie rzeczy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#22 Reakcja gif BTS, kiedy chcesz go pocałować

Witam!  Chociaż chciałoby się zaśpiewać "Fire~!", to niestety nie będzie to reakcja z ogniem. Słabo mi one wyszły za co przepraszam. Poprawię się... Kiedyś xD Dedykowane: JiminJessi J-HOPE Spędzałaś niedzielne popołudnie w salonie z Hobim choć każde z was robiło zupełnie coś innego. Ty czytałaś książkę, a raper robił sobie zdjęcia. Przy czym jego miny były takie urocze, że nie potrafiłaś skupić się na treści książki i uśmiechałaś się pod nosem. W końcu nie wytrzymałaś i musiałaś coś powiedzieć. - W takich momentach mam ochotę cie pocałować. Hoseok przestał robić zdjęcia i powoli przeniósł swój wzrok na ciebie. Przez chwilę zastanawiał się czy faktycznie mówisz do niego, ale widząc, że wokół nikogo nie ma uśmiechnął się. - Więc chodź i to zrób. Masz na to pięć sekund. Jeden... - zaczął odliczanie. Mimo iż od razu poderwałaś się z miejsca chłopak przyśpieszył tempo wypowiadanych liczb i gdy rzuciłaś się na niego było już zero. - Przegrałaś. Dostaniesz za to karę

#30 Reakcje gif BTS, kiedy nie masz humoru

Witajcie kochani!  Przepraszam Was za to opóźnienie, ale nie miałam, kiedy napisać tej reakcji dopiero wczoraj w nocy. Z tego co mi się wydaje, ta reakcja jest jedną z najdłuższych, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca i się nie znudzicie :) Dedykowane: TaeKas

#42 Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz

Elo!  No szczerze mówiąc jestem w szoku. Dawno nie udało mi się napisać reakcji nie robiąc sobie przerwy. Poza tym wydaje mi się, że reakcje (niektóre) są długie, więc cieszę się, że mi się udało bez osiągania. Tylko jest jeden minus w tej sytuacji: znowu się nie wyrobiłam z terminem. Ale chyba już się do tego przyzwyczailiście, co? :P Reakcja gif BTS, kiedy mu przeszkadzasz  Taniec godowy xD  Dedykowane: Kookisio